מדליית זהב שלישית לשחיין הפראלימפי עמי דדאון באליפות העולם

השחיין הישראלי עשה זאת שוב, כשניצח במשחה ל-50 חופשי באליפות הנערכת במנצ'סטר. זאת לאחר שניצח קודם גם ב-200 חופשי וב-150 מעורב אישי. סך המדליות של ישראל באליפות עומד על 5
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עמי דדאון עם מדליה שלישית | צילום: אסנת פליס דואר

עמי דדאון לא עוצר. השחיין הפראלימפי הישראלי זכה אמש (שישי) במדליית זהב שלישית באליפות העולם הנערכת בימים אלו במנצ'סטר. דדאון, המתחרה בדרגת הנכות S4, עשה זאת הפעם במשחה ל-50 חופשי, כשעצר את השעון על זמן של 36.26 שניות.

כזכור, עוד קודם באליפות זכה דדאון במדליות הזהב במשחה ל-200 חופשי, בו גם שבר את שיא העולם, וכן במשחה ל-150 מטר מעורב אישי. בסך הכל, סופרת הנבחרת כבר חמש מדליות, יחד עם מדליית הארד של ורוניקה גירנקו ב-50 חזה ומדליית הארד של איאד שלבי ב-200 חופשי.

לכתבות נוספות בנושא:
בעקבות זיהום המים באתר האולימפי: תחרות הסבב העולמי במים פתוחים נדחתה
ממשיכים להצליח: מדליית ארד לשחיין הפראלימפי איאד שלבי באליפות העולם
"ארה"ב לא יודעים להפסיד": כך ראיון אחד הצית מלחמה בין אוסטרליה לארה"ב בבריכה

עוד בהצגת הגמרים אמש, אריאל מליאר, סיים את מקצה הגמר ל-50 מטר חופשי בזמן של 40:27 שניות והגיע למקום החמישי. במוקדמות הבוקר, הגיעה יוליה גורדיצ'וק למקום התשיעי במשחה ל-400 מטר חופשי בזמן של 5:01.32 דקות.

באליפות משתתפים 546 שחיינים ושחייניות מ-67 מדינות מכל העולם. הנבחרת הישראלית מונה שבעה שחיינים, שלושת המדליסטים מטוקיו: מארק מליאר, איאד שלבי ועמי דדאון, וכן אריאל מליאר, יוליה גורדיצ'וק, ורוניקה גירנקו, ורון וולפרט. כל השישה הראשונים הם שחייני איל"ן חיפה, המתאמנים עם המאמן הלאומי יעקב ביננסון, בעוד וולפורט, שוחה במכבי וייסגל רחובות יחד עם המאמן גיא שחר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג