מדליות כסף ליוסף קליגמן וזאב שבתאי באליפות העולם למאסטרס

אחרי שזכו בשתי מדליות במים הפתוחים, השחיינים הישראלים הוותיקים פתחו גם את התחרויות בבריכה בפוקואוקה ברגל ימין, עם שתי מדליות במשחה הארוך ל-800 חופשי. מקום רביעי לרונדה ניסמן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יוסף קליגמן וזאב שבתאי על הפודיום | צילום: גיא שמואלי

אחרי שזכו בשתי מדליות באליפות העולם בשחייה במים פתוחים, זינקו היום (שבת) שחייני המאסטרס הישראליים לראשונה לבריכת השחייה בפוקואוקה וקטפו עוד שתי מדליות כבר ביום התחרויות הראשון בבריכה. התחרות נערכת באותו מתקן בו הסתיימה בשבוע שעבר אליפות העלית, ובה נשברו תשעה שיאי עולם.

לכתבות נוספות בנושא:
מדליית זהב שלישית לשחיין הפראלימפי עמי דדאון באליפות העולם
בעקבות זיהום המים באתר האולימפי: תחרות הסבב העולמי במים פתוחים נדחתה
יוסף קליגמן אלוף העולם למאסטרס בשחייה במים פתוחים, ארד לזאב שבתאי

התחרות נפתחה עם המשחים הארוכים ביותר בתחרויות המאסטרס בבריכה, ל-800 חופשי, ומי שכיכבו היו שוב יוסף קליגגמן וזאב שבתאי, שזכו שניהם במדליות הכסף. קליגמן ממכבי שוהם עשה זאת לאחר שסיים שני לקבוצת הגיל 89-85, עם זמן של 15:08.08 דקות והגיע רק אחרי פרד דה ברויחן הספרדי שקבע שיא אליפות חדש. שבתאי מאקוותיקים הגיע שני בקבוצת הגיל 84-80 עם זמן של 15:12.69 דקות.

נבחרת המאטסרס הישראלית בפוקואוקה | צילום: פרטי

במשחה המקביל אצל הנשים כמעט וראינו מדליה ישראלית נוספת, כשרונדה ניסמן מאקוותיקים סיימה במקום הרביעי לקבוצת הגיל 69-65 עם זמן של 12:35.96 דקות, רק 66 מאיות מהמקום השלישי. עוד אצל הגברים, בקבוצת הגיל 49-45 רותם פורן ממכבי שוהם סיים במקום ה-16 עם 10:33:32 דקות, בקבוצת הגיל 54-50 אמנון סלעי מאקוותיקים סיים במקום ה-27 עם 11:24:78 דקות. אמיר רשפון ממאסטרס רחובות קבע 12:12 דקות באותה קבוצת גיל וסיים במקום ה-40.

בתחרות משתתפים כ-6,000 שחיינים ושחייניות מכל העולם, והיא חלק מאירוע מאסטרס של כל ענפי המים, הכוללים גם שחייה אומנותית, כדורמים וקפיצות למים. את ישראל מייצגים בתחרות 24 שחייניות ושחיינים, מי שמוביל אותה כמאמן הוא נצר שומר שלום ומנהל המשלחת הוא גיא שמואלי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג