לונה צ'מטאי סלפטר: "ניסיתי לגרום למדינה שלי להתגאות, רציתי להביא את המדליה"

המרתוניסטית הבכירה של ישראל הייתה מאוכזבת מהמקום הרביעי באליפות העולם בבודפשט, אך מביטה קדימה: "עשיתי את הטוב ביותר שלי, הולכת לעבוד קשה יותר לקראת המשחקים האולימפיים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לונה צ'מטאי סלפטר בסיום הריצה בבודפשט | צילום: איגוד האתלטיקה

זה היה כל כך קרוב, אך הפעם לונה צ'מטאי סלפטר נותרה מחוץ לפודיום באליפות העולם בבודפשט. המרתוניסטית הטובה בהיסטוריה של ישראל סיפקה עוד ריצה לפנתיאון, אולם סיימה במקום הרביעי בחום של הונגריה, עם זמן של 2:25:38 שניות, 21 שניות ממדליה שנייה ברציפות במעמד זה.

לכתבות נוספות בנושא
הישראלית הבכירה: מקום רביעי ללונה צ'מטאי סלפטר במרתון באליפות העולם
צפו: נואה ליילס השלים דאבל עולמי, שריקה ג'קסון עם תוצאה היסטורית ב-200
האזינו: איך בוחרים נעלי ריצה והכל על פציעות כף רגל נפוצות

"עשיתי את הטוב ביותר שלי, ואז בסוף היה קצת יותר חם", סיפרה צ'מטאי סלפטר לאחר הריצה בחיוך, אך גם עם תחושת החמצה: "רק ניסיתי לגרום למדינה שלי להתגאות, זו הסיבה שראיתם אותי בסוף מתחילה לחשב לאיזה מקום אני יכולה ליפול. מקום רביעי זה לא רע, אני מאוכזבת, אבל אני חייבת לקבל את זה ולעבור קדימה".

לונה צ'מטאי סלפטר בבודפשט | צילום: עמי גינזבורג

התנאים היו לא פשוטים כלל, כאשר לפרקים הטמפרטורות האמירו ל-28 מעלות עם כ-65 אחוזי לחות. על כך סיפרה המרתוניסטית: "אני מתאמנת במזג אוויר חם, אז זה לא היה הרבה יותר קשה מזה. זה היה בעיקר הדרך בה הן התחילו להגביר קצב כשהחום התגבר. אם הייתי מצליחה להחזיק איתן אולי הייתי גם בפודיום, אבל מה לעשות, זה מה יש"

עוד הוסיפה עם הפנים לקראת השנה האולימפית: "ניסיתי להביא את המדליה אבל היום… אז אני הולכת לעבוד קשה יותר לקראת המשחקים האולימפיים, זה החלום שלי לקראת השנה הבאה. אולי אני צריכה לשנות משהו ואז נראה מה יקרה". לאחר ששוחחה עם התקשורת, התפנתה לשיחת וידאו עם בנה רוי שנותר בארץ וצפה בריצה: "רצת טוב" הוא אמר לאימו בגאווה.

לונה צ'מטאי סלפטר בסיום הריצה בבודפשט | צילום: איגוד האתלטיקה

הישראלית הבכירה ממשיכה להתבסס בצמרת העולמית של המרתון. זאת לאחר שמוקדם יותר השנה סיימה שלישית במרתון בוסטון היוקרתי. עוד העונה, סיימה במקום השני בחצי מרתון רומא וניצחה בחצי מרתון המבורג. זאת לאחר השנה שעברה, שהייתה המוצלחת ביותר שלה בקריירה, עם במדליית הארד באליפות העולם במרתון ביוג'ין, מדליית ארד ב-10,000 באליפות אירופה, ומדליית הכסף במרתון ניו יורק היוקרתי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג