כל הבכירים מגיעים: על הקרב האדיר שצפוי על התואר ב-TRI כנרת

כזו תחרות עוד לא הייתה לנו! כל הטריאתלטים הטובים ביותר של ישראל ייאבקו על הניצחון בספרינט בכנרת ב-14 באפריל. דן אלתרמן ואנטוניה רזניקוב ינסו להשלים דאבל בחצי איש הברזל. התחרות תועבר בשידור חי בערוץ הספורט, כנסו לסקירה המלאה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איתמר לבנון, אביב לוי, שחר שגיב ויהלי ויתקין | צילום: יוהנס פלטין, באדיבות איגוד הטריאתלטון

עכשיו אפשר להגיד זאת בפה מלא – TRI כנרת הולכת להיות התחרות האיכותית ביותר שהייתה בישראל. מקצה הספרינט עלית המשמש כאליפות ישראל מזמן אליו את כל הבכירים והבכירות בענף, במה שצפוי להיות אחד הקרבות המרתקים ביותר שראינו.

TRI כנרת יועבר בשידור חי בערוץ הספורט ב-14.4 מהשעה 5:45 בבוקר

אצל הגברים, לאחר שהטריאתלט האולימפי שחר שגיב אישר את השתתפותו והודיע כי ינסה להילחם על תואר אלוף ישראל אחרי 7 שנים שלא התחרה בארץ, כל שאר הבכירים הודיעו כי ישתתפו גם הם. אלוף ישראל המכהן איתמר לבנון, סגן אלוף ישראל ואלוף חצי איש הברזל בישראמן איתמר אשד ומדליסט הארד מהשנה שעברה ואלוף ישראל לשעבר רועי זוארץ כולם ייאבקו על התואר בקרב מרובע שעוד לא היה כאן.

גם אצל הנשים הקרב הצפוי מסקרן במיוחד – שתי אלופות ישראל האחרונות אביב לוי והילה אריאס, יחד עם סגנית האלופה יהלי ויתקין, ייפגשו לקרב משולש, כשרק הגר כהן כליף המתאמנת באיטליה תיעדר מהתחרות מבין המתמודדות הבכירות של נבחרת ישראל.

פרט לספרינט עלית, צפוי מקצה מרתק למרחק חצי איש ברזל, תחרות המהווה גם היא את אליפות ישראל. אלופי ישראל המכהנים במרחק איש ברזל מהישראמן – דן אלתרמן ואנטונינה רזניקוב – אישרו שניהם את השתתפותם ויגיעו כדי לנסות להשלים דאבל. בתחרות ייערכו גם המקצים למרחק האולימפי ולמרחק סופר ספרינט לנוער, כמו גם מקצי שלשות כמובן.

עדיין לא נרשמתם? בואו להתחרות לצד הטובות והטובים ביותר! לחצו כאן להרשמה! ההרשמה פתוחה עד ה-8.4

דן אלתרמן. ישלים דאבל? | צילום: צלמי שוונג

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג