אחרי 7 שנות היעדרות: שחר שגיב ישתתף ב-TRI כנרת באליפות ישראל

הטריאתלט האולימפי הבכיר, שלא התחרה בארץ תקופה ממושכת, הודיע כי ישתתף במקצה הספרינט עלית בכנרת: "אני מחכה בציפייה רבה לתחרות הזאת, שהיא חוויה מיוחדת בפני עצמה. אעשה הכל כדי לזכות בתואר אלוף ישראל בפעם השלישית בקריירה שלי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב | צילום: פרטי

רשימת השמות הנוצצים שיגיעו להתחרות ב-TRI כנרת -14 באפריל ממשיכה לגדול! בסוף השבוע הודיע הטריאתלט האולימפי שחר שגיב כי ישתתף במקצה הספרינט עלית בתחרות, המשמשת כאליפות ישראל, וינסה לזכות בתואר.

שגיב בן ה-28 ממכבי תל אביב, בכיר הטריאתלטים כיום בארץ ומי שסיים במקום ה-20 במשחקים האולימפיים בטוקיו, לא לקח חלק באליפות ישראל כבר שבע שנים. הפעם האחרונה בה השתתף שגיב באליפות ישראל הייתה ב-2016, כשהיה בן 21, אז הוכתר כאלוף ישראל שנה שנייה ברציפות (עשה זאת גם ב-2015).

שגיב המדורג נכון להיום במקום ה-21 בדירוג האולימפי ובמקום ה-40 בדירוג העולמי החל לא מכבר את עונת התחרויות 2023 במהלכה הוא שואף להשיג את הכרטיס למשחקים האולימפיים בפריז, קיץ 2024. כדי להבטיח את מקומו בפריז עליו להיות מדורג בין 55 הראשונים בדירוג האולימפי.

שחר שגיב. חוזר לכנרת! | צילום: יוהנס פלטן, איגוד הטריאתלון

חודש לאחר TRI כנרת ואליפות ישראל ייצא שגיב לתחרות השנייה של השנה בסבב אליפות העולם שתתקיים ביוקוהומה, יפן. בתחרות הראשונה שהייתה השנה באבו דאבי לפני כחודש סיים שגיב במקום ה-35.

על השתתפותו באליפות ישראל הקרובה אמר שגיב: "בשנים האחרונות מועד התחרות לא התאים לתכנית המקצועית שלי ונעדרתי מהתחרות. השנה, זה מסתדר עם התכנית המקצועית שלי ואני מחכה בציפייה רבה לתחרות הזאת, שהיא חוויה מיוחדת בפני עצמה. אעשה הכל כדי לזכות בתואר אלוף ישראל בפעם השלישית בקריירה שלי".

TRI כנרת תשמש כזכור כאליפות ישראל הן למרחק של ספרינט עלית והן למרחק של חצי איש ברזל. בנוסף, בתחרות ישנם מקצים למרחק אולימפי ולמרחק סופר ספרינט לגילאים הצעירים (15-14). כמו כן, כמקובל ייערכו גם מקצים לשלשות. למידע נוסף ולהרשמה ל-TRI כנרת כנסו לאתר התחרות כאן בקישור.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג