כך שיאן אתיופיה בחצי מרתון התבלבל והפסיד 75 אלף דולר

ג'מאל ימר היה הרץ המהיר ביותר בחצי מרתון בחריין, אבל התבלבל וחגג מוקדם מדי, בעוד שבן ארצו אבדי האדיס זיהה את מיקומו המדויק של שער הסיום וזכה במקומו ב-100 אלף דולר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אחד המשפטים היותר לא מנחמים שאפשר לחשוב עליהם הוא "זה קורה גם לטובים ביותר". העניין הוא שבחלק מהמקרים זה באמת נכון, ואם תראו את מה שקרה לשיאן אתיופיה בחצי מרתון, ג'מאל ימר, ככל הנראה תרגישו קצת יותר טוב במידה וחוויתם איזשהו פספוס לאחרונה.

עוד כתבות בנושא 
כך התבלבלו הרצים המובילים במרתון ונציה 
לונה צ'מטאי סלפטר ניצחה בחצי מרתון רומא 
שיא העולם בחצי מרתון לגברים נשבר אחרי 8 שנים 

ביום שישי התקיים חצי המרתון הלילי של בחריין, אחד המרוצים היוקרתיים למרחק של 21.1 קילומטרים מבחינת הפרסים הכספיים שמוצעים בו – 100 אלף דולר למנצחת ולמנצח. הפרסים האלו הביאו לבחריין כמה מבכירי רצי הכביש ממזרח אפריקה.

בקילומטר האחרון של המרוץ לגברים הקרב על הניצחון היה בין שניים, ג'מאל ימר שהוא שיאן אתיופיה בחצי מרתון ובן ארצו אבדי האדיס שהיה מדליסט הארד באליפות העולם במרוצי שדה.

במאות המטרים האחרונים ימר הוביל ונראה יותר טוב. בשלב מסוים הוא הרים את הידיים באופן מפתיע וחגג את הניצחון, אלא שיריבו המשיך לרוץ קדימה בכל הכוח (כפי שניתן לראות אחרי 34 שניות בסרטון המצורף). מסתבר שג'מאל ימר התבלבל בגלל שער בלונים שאותו החשיב לשער הסיום. זמן התגובה שלו לטעות הזאת לא היה מספיק מדי כדי לתקן, ואחרי שהבין שהוא צריך לרוץ 50 מטרים נוספים הוא סיים רק שלוש שניות אחרי האדיס שניצח בזמן של 59:42 דק'.

הטעות הזאת עלתה לימר ב-75 אלף דולר, מאחר והאדיס שקיבל ממנו את אחת המתנות הגדולות ביותר שיכל לבקש, זכה בפרס הגדול של 100 אלף דולר בעוד שימר נאלץ להסתפק ב-25 אלף דולר. במרוץ לנשים, הקנייתית בריג'יד קוסגיי שזכתה באוקטובר האחרון במרתון שיקגו, התעשרה ב-100 אלף דולר אחרי שניצחה בזמן של 65:28 דק'. לפי הנתונים של המרוץ, קוסגיי רצה את 5 הקילומטרים האחרונים בזמן מטורף של 14:52 דק' שזה איטי ב-8 שניות בלבד מהתוצאה המהירה ביותר שנקבעה בריצת 5 ק"מ בכביש על ידי סיפאן חסן ההולנדית.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג