טעות בניווט הובילה את הרצים במרתון ונציה לכביש לא נכון

טעות נוראית של האופנוען המוביל גרמה לרצים המובילים במרתון ונציה למצוא את עצמם בתוך כביש מהיר שלא נסגר לתנועה. מרתוניסט מקומי ניצל את זה וניצח באופן מפתיע
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אופנוען מוביל רצים במרתון ונציה
אופנוען מוביל רצים במרתון ונציה

אי אפשר לקנא במארגני מרוצים, על אחת כמה וכמה במארגני מרתונים בינלאומיים גדולים. בדרך כלל זו עבודה של שנה שלמה שמתנקזת לאירוע של מספר שעות, וגם במקומות הכי מסודרים בעולם תמיד תשמעו על אירועים כאלה ואחרים של חוסר ארגון וסדר. אבל שמעתם פעם על מקרה שבו דבוקה שלמה של רצים מובילים קיבלה הוראות לא נכונות ומצאה את עצמה בתוך הכביש המהיר?

זה מה שקרה אתמול במרתון ונציה שבאיטליה. אחרי שעברו כבר מרחק של 25 קילומטרים, ששת רצי הדבוקה המובילה וביניהם הפייבוריטים לניצחון רצו אחרי האופנוע המוביל. רוכב האופנוע ביצע פנייה לא נכונה והרצים אחריו. הטעות הזאת גרמה לרצים להגיע לאמצע כביש מהיר שבכלל לא נחסם לתנועה מאחר והוא לא היה חלק מהמסלול. בשלב מסוים הרצים הבינו שהם "נפלו" לטעות נוראית, אבל הזמן שהם איבדו היה יקר מאוד – יותר משתי דקות ואם זה לא מספיק, הרבה מאוד אנרגיות מבוזבזות.

מי שנהנה מכל התקרית הזאת היה המרתוניסט האיטלקי איוב פניאל. עד לאותה פנייה לא נכונה הוא היה במרחק של דקה מהדבוקה המובילה, מאחר והוא תושב ונציה היה לו ברור שנעשתה טעות והוא המשיך במסלול המרתון המקורי בדרך לניצחון מפתיע בזמן של 2:12:16 שע'.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג