טרגדיה: האתלט האולימפי בנג'מין קיפלגט נרצח בקניה

רץ המכשולים האוגנדי, שהשתתף שלוש פעמים במשחקים האולימפיים, נמצא מת במכונית עם פצעי דקירה בצוואר ובחזה. מהמשטרה נמסר: "זה רצח, אבל אנחנו עדיין לא יודעים מה היה המניע"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
בנג'מין קיפלגט | צילום: Erik van Leeuwen, Wikimedia

טרגדיה גדולה באתלטיקה העולמית. האתלט האולימפי האוגנדי בנג'מין קיפלגט מאוגנדה נמצא אמש (ראשון) מת בקניה, כאשר לפי הדיווחים המקומיים הוא נדקר מספר פעמים בצוואר ובחזה ונמצא בתוך רכב השייך לאחיו, ליד העיר הקנייתית אלדורט, הידועה כמרכז אימונים מבוקש לרצי עלית.

לכתבות נוספות בנושא:
אקורד סיום שנה: שיא העולם ב-5 ק"מ נשבר, מקום 4 ללונה צ'מטאי סלפטר
מהמרתון ועד האולטרה: סיכום שנה שוברת שיאים בריצות הארוכות ב-2023
סגן אלוף אירופה הושעה לארבע שנים על סימום, המדליה נלקחה ממנו

משטרת קניה הודיעה כי היא פתחה בחקירה אודות נסיבות מותו. עוד בהודעה הרשמית נכתב: "אנחנו עדין חוקרים את התקרית כדי לברר מה באמת קרה, אבל אנחנו יכולים לאשר, שהאיש שנמצא מת הוא הספורטאי הבינלאומי בנג'מין קיפלגאט, ואנחנו רודפים אחרי הרוצח". אחד מקציני המשטרה, סטפן אוקאל, סיפר לתקשורת: "זה היה רצח, אבל אנחנו לא יודעים מה המניע נכון לרגע זה".

באיגוד האתלטיקה העולמי כתבו הבוקר ברשתות החברתיות: "אנחנו מזועזעים ועצובים מהחדשות על מותו של קיפלגאט, שולחים את תנחומינו למשפחה".

קיפלגאט בן ה-34 הוא רץ 3,000 מכשולים מוכר, אשר ייצג את אוגנדה שלוש פעמים במשחקים האולימפיים – בבייג'ין, בלונדון ובריו. שיאו האישי עומד על 8:03.81 דקות, המציב אותו במקום ה-24 בכל הזמנים והין הישגיו מדליית הכסף באליפות העולם לנוער ב-2008 ומדליית הארד באליפות אפריקה ב-2012.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג