חידושים והמצאות: הפייסר הווירטואלי שיריץ אתכם

טכנולוגיית המציאות הרבודה הגיעה לעולם הריצה וכעת שוחררה לאוויר העולם ההמצאה שכוללת משקפיים עם הולוגרמה של מכתיב קצב וירטואלי. אז באיזה קצב אתם רוצים לרוץ?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

פרויקט משקפי מציאות רבודה שהסתיים לפני שעות אחדות באתר מימון ההמונים קיקסטארטר, מציב הולוגרמה של פייסר (מכתיב קצב) וירטואלי מול עיניו של כל רץ חובב, בניסיון לשבור את השיא האישי שלו ולמקסם את האימון. כך (תנסו) להרגיש כמו אליוד קיפצ'וגה ואלופי עולם אחרים ולו לכמה שניות בודדות.

צ פ ו | הפייסר הווירטואלי

רובנו מכירים את היתרונות בקבוצות ריצה למיניהן, בין היתר בזכות הדרייב, האדנרנלין והדחיפה קדימה שהן נותנות שבסופו של דבר שוברות את השיא האישי של הרץ וממקסמות את האימון. לצדן, ישנם את הרצים העצמאיים שמעדיפים לרוץ לבד בכל פעם, אולי תוך כדי סיכון שלא יצליחו לשבור את השיא האישי שלהם ולמקסם את האימון. לזכות הרצים העצמאיים נולד לו הפרויקט המהפכני.

המשקפיים, שנקראים The Ghost Pacer ועלותם נאמדים ב-269 דולרים (כ-919 שקלים לפני מע״מ, עלותן של זוג נעלי ריצה תחרויות של נייקי, תעשו את השיקול שלכם), מציבים למעשה מכתיב קצב וירטואלי בגודל אנושי שרץ ללא הפסקה לפניו של הרץ העצמאי שמטבע הדברים מרכיב את המשקפיים כל העת. בעזרת אפליקציה ייעודית שניתנת להורדה בחינם כמובן, קובע הרץ את הקצב הקבוע של מכתיב הקצב הווירטואלי כך שיהיה כל העת בשליטה ויעמוד בטווח הקצבים והאימון אותם הגדיר לעצמו. חשוב לציין שמכיוון שהאפליקציה אמריקאית, אזי החישוב נמדד בשיטה האימפריאלית, כלומר מספר הדקות למייל ולא לקילומטר (1 מייל אמריקאי = 1.60934 קמ׳).

בצורה זו, כך טוענים יצרני המשקפיים שאמנם עדיין לא הושקו בצורה אגרסיבית אלא נמכרות רק אונליין, יכול הרץ העצמאי לאתגר את עצמו ולמתוח את גופו עד לקצה גבול היכולת האפשרית. כמו כן, בהתחשב בתנאי החום הקיצוניים, נציין כי מדובר במשקפי שמש (לא אופנתיות במיוחד יש לומר).

נוסיף כי האפליקציה הייעודית משמשת כאפליקציית ריצה לכל דבר ועניין, כך שניתן לראות בתוכה את מסלול הריצה בו רץ העצמאי, חלוקה לפי ספליטים, מספר צעדים לדקה ועוד פרמטרים חשובים של הריצה. בנוסף יכול הרץ העצמאי לקבוע האם הפייסר הווירטואלי ירוץ לפי קצב קבוע, או שמא לפי קצב ריצתו הטבעית של הרץ העצמאי וישתנה תוך כדי תנועה בכל רגע.

אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל לפחות צד חיובי מצאנו בכל העניין הזה – מדובר במכתיב קצב שבניגוד לרצים אנושיים לא יתעייף ולא ירטון על קצב הריצה הגבוה (או שכן).



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • יוסי הגיב:

    מצויין, הגיע הזמן שאצליח במהלך הריצה לעקוף לפחות רץ אחד, ולהגיע לפניו לקו הסיום.
    ואולי גם לעלות לפודיום…חחח

    1. נמרוד הגיב:

      אין גבול ל'עולב', כמה נואש הרץ המודרני, מסתבר, אם הוא זקוק למרדף אחרי דמות וירטואלית כדי להוציא את עצמו לרוץ.

  • אילן הגיב:

    מקווה שיש אפשרות שהפייסר יחכה למתאמן כאשר הוא עוצר למנוחה או לשתיית מים.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג