ויתרה על שיא אישי במרתון שיקגו כדי להציל גור חתולים

סיפור שיעשה לכם קצת טוב על הלב: שרה בוהאן מבוסטון הבחינה בחתלתול תועה במהלך הריצה, עצרה ודאגה לו לפני שהמשיכה לקו הסיום: "זה לא שיא אישי, אבל זה המרתון הטוב ביותר שלי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שרה בוהאן מצילה חתול במרתון שיקגו | צילום: PAWS Chicago

מרתון שיקגו סיפק לעולם הריצה שיא עולם חדש, אולם כיאה למרתון המוני, מתגלים על הדרך גם סיפורים אנושיים שמחממים את הלב. אחד כזה הגיע מהמרתוניסטית שרה בוהאן, שהחליטה לעצור את הריצה לקראת סופה מסיבה לא שגרתית.

לכתבות נוספות בנושא:
סקר הריצה הגדול: כמה פעמים רצים בשבוע, כמה נעליים קונים ומה הכי מעצבן אותנו?
"פעם שנאתי לרוץ, היום אני בדרך למרתון ניו יורק למען עמותת שלוה"
קלווין קיפטום שבר את שיא העולם במרתון שיקגו

בוהאן הייתה בקצב של שיא אישי במרתון, כאשר כ-8 ק"מ לסיום הבחינה בחתלתול קטן מפוחד ומלוכלך על המסלול: "ראיתי את הדבר הרך הזה מתרוצץ מתחת לגשר והבנתי שזה חתול מלוכלך, מפוחד שבבירור היה תועה והופרד מאמא שלו. בשלב הזה, ידעתי בדיוק מה אני צריכה לעשות", היא מספרת.

אחרי שהרימה את החתלתול המפוחד, הצטרפה אליה רצה נוסף, ג'יה ניגרו, והשתיים פשוט חיפשו מישהו מהקהל שיוכל לעזור להן ולטפל בו. בסופו של דבר, השתיים מצאו אישה שהיא גם בעלת חתולים בביתה, והבטיחה לקחת אותו ולדאוג לו.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sarah Bohan (@sarah.j.bohan)

בוהאן, תושבת בוסטון, היא עובדת סוציאלית במחלקה הקרדיולוגית בבית החולים לילדים וכל חייה היא דואגת לילדים ולבעלי חיים. גם למרתון הזה היא נרשמה כחלק ממיזם גיוס כספים למען עמותת בעלי החיים Team PAWS Chicago, כך שלא היה לה ספק שיש דברים חשובים יותר משיא אישי.

לאחר שדאגו לחתול, המשיכו בוהאן וניגרו יחד עד לקו הסיום, אותו חצו בזמן של 3:31:35 שעות, זמן נאה גם ללא עצירת ביניים להצלה. בסיום כתבה בעמוד האינסטגרם שלה: "זה לא השיא האישי שלי, אבל זה המרתון הטוב ביותר שלי"



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג