השרה הממונה על טוקיו 2020: "המשחקים עלולים להידחות בגלל הקורונה"

סייקו האשימוטו שנשאה דברים בפרלמנט היפני אמרה שלפי החוזה בין טוקיו לוועד האולימפי הבינלאומי צריך לקיים את המשחקים בשנת 2020 והוסיפה: "אפשר לפרש את זה כאופציה לדחייה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Olimpic games 2020 - Tokyo - Japan

כשמגיפת הקורונה פרצה בסין, מארגני המשחקים האולימפיים בטוקיו שאמורים לצאת לדרך בסוף יולי שידרו עסקים כרגיל. כשהיא הגיעה ליפן, כבר החלו להתייחס בוועד האולימפי ובוועדה המארגנת לקורונה מדי יום, ורמזו שיתכן ויתקבלו החלטות גורליות בתוך שלושה חודשים.

יכול להיות שנצטרך לחכות לסתיו? טוקיו 2020 | צילום: Cesar I. Martins

עוד כתבות בנושא 
בתוך 3 חודשים יוחלט האם לבטל את המשחקים האולימפיים בטוקיו 
איך מתמודדים הרצים הסינים עם נגיף הקורונה? 
הקורונה השפיעה גם על אירועי הספורט בצפון איטליה 

ואתמול (שלישי) השרה הממונה על המשחקים האולימפיים ביפן כבר דיברה על אפשרות של דחיית המשחקים, משהו שעד עכשיו לא נאמר בפומבי על ידי גורם כלשהו הקשור למשחקים. סייקו האשימוטו דיברה על הנושא בפרלמנט היפני, ואמרה: "החוזה של טוקיו עם הוועד האולימפי הבינלאומי הוא שהמשחקים יתקיימו בשנת 2020. אפשר לפרש את זה כמשהו שיכול להידחות".

הכותרות שסיפקו הדברים שאמרה השרה רמזו על כך שבוועד האולימפי הבינלאומי שוקלים דחייה של המשחקים שאמורים לצאת לדרך ב-24 ביולי, לשלב מאוחר יותר ב-2020, למרות שאף אחד לא הצהיר על כך ובמקרים קודמים היו גורמים אחרים בוועד האולימפי שטענו כי לא ניתן לדחות אירוע בסדר גודל כזה.

למרות דחייתם של אירועי ספורט גדולים בכל רחבי העולם, מסין דרך איחוד האמירויות ועד איטליה, חברי הוועד האולימפי הבינלאומי התכנסו אתמול בלוזאן ומבחינתם הם עדיין משדרים עסקים כרגיל. אין ספק שנכון להיום אף אחד לא יכול להעריך מה יעלה בגורלם של המשחקים האולימפיים, שבהיסטוריה המודרנית שלהם בוטלו רק בגלל מלחמות עולם.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג