בהלת הקורונה השפיעה גם על תחרויות שחייה בצפון איטליה

במחוז לומברדיה נרשמו כבר 27 מקרים של הידבקות במחלה, מה שגרם להתאחדות השחייה האיטלקית לבטל את כל התחרויות באזור. בסוף השבוע אמורה להתקיים במילאנו תחרות העפלה למשחקים האולימפיים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

התפשטות נגיף הקורונה כבר גרמה לביטולים ושינויים של אירועי ספורט גדולים באסיה כמו אליפות העולם באתלטיקה באולמות בסין ומרתון טוקיו ביפן. אבל מסתבר שהגעת הנגיף לאירופה גרמה גם לדחייה של אירועי ספורט במקומות הרבה יותר קרובים אלינו, כמו למשל מחוז לומברדיה בצפון איטליה. 

מי האמין שגם תחרויות שחייה באירופה ייפגעו כל כך מהר? | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה בישראל

עוד כתבות בנושא 
הקורונה גרמה לביטולו של מרתון טוקיו 
איך מתמודדים הרצים הסינים עם נגיף הקורונה? 
לונה צ'מטאי תתחרה במרתון טוקיו שנפתח רק לרצי העילית 

בעקבות הידבקות של כמה מתושבי המחוז בנגיף, האזור נכנס לכוננות מיוחדת והתאחדות השחייה האיטלקית שיתפה פעולה עם ההנחיות, כך שכל תחרויות השחייה שתוכננו לזמן הקרוב בצפון איטליה בוטלו. במחוז לומברדיה כבר  נרשמו 27 מקרים של הידבקות בנגיף, ושני אנשים כבר מתו מהמחלה.

בסוף השבוע אמורה להתקיים במילאנו, המרוחקת 50 קילומטרים ממחוז לומברדיה, תחרות העפלה למשחקים האולימפיים. נכון לעכשיו עוד לא ברור אם היא תתקיים. מה שבטוח, בסין כבר בוטלו בין השאר גם תחרויות המבחן של השחיינים הסינים למשחקים האולימפיים. מבחינת משחקי טוקיו 2020, נכון לעכשיו המארגנים מודיעים בכל הזדמנות שאין כל שינוי בתכנון בעקבות התפשטות נגיף הקורונה במזרח אסיה וגם ביפן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג