בתוך 3 חודשים יוחלט האם לבטל את המשחקים האולימפיים בטוקיו

דיק פאונד, הוותיק מבין חברי הוועד האולימפי הבינלאומי, התראיין לסוכנות AP והתייחס לראשונה לאפשרות שנגיף הקורונה יפגע גם באירוע הספורט הגדול ביותר של השנה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Olimpic games 2020 - Tokyo - Japan

מאז התפשטות נגיף הקורונה, בוועד האולימפי הבינלאומי הוציאו לא מעט הודעות הרגעה בנוגע לקיומם של המשחקים האולימפיים, ובמקביל המארגנים בטוקיו הקימו ועדה מיוחדת לבדיקת ההשלכות של התפשטות הנגיף גם ביפן. עד היום נוצר הרושם שהמצב הנוכחי לא היווה איום ממשי על קיומם של המשחקים האולימפיים, אבל מדברים שאמר אתמול דיק פאונד, בכיר בוועד האולימפי הבינלאומי, כבר אפשר להבין אחרת.

עכשיו זה כבר די מלחיץ. טוקיו 2020 | צילום: Cesar I. Martins

פאונד, הוותיק מבין מחברי הוועד האולימפי הבינלאומי, התראיין לסוכנות החדשות AP והתייחס למשבר הנוכחי שנוצר ולאיום הממשי על קיומם של המשחקים שאמורים לצאת לדרך ב-24 ביולי. פאונד העריך בראיון שבתוך שלושה חודשים יצטרכו בוועד האולימפי לקבל החלטה האם לקיים את המשחקים: "זה יהיה הזמן שבו אנשים יתחילו לשאול האם זה בטוח לנסוע לטוקיו או לא? הרבה דברים צריכים להתחיל לקרות. אנחנו צריכים לטפל באבטחה, באוכל, בכפר האולימפי, אנשי התקשורת צריכים להקים את האולפנים שלהם".

ולמרות הדברים המדאיגים שאמר פאונד, הוא ניסה מצד שני גם להרגיע והוסיף: "נכון למה שאנחנו יודעים עכשיו כולם יגיעו לטוקיו. לפי כל האינדיקציות כרגע העסקים יתקיימו כרגיל, והספורטאים צריכים להמשיך להתאמן". פאונד גם נשאל האם יש סיכוי לדחייה של המשחקים האולימפיים ואמר בבירור: "לא דוחים אירוע בסדר גודל כזה, הוא יותר מדי מורכב, אי אפשר פשוט להחליט לקיים אותו באוקטובר".

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג