הפועל בת ים אלופת ישראל במים פתוחים במשחה השליחים ל-5 ק"מ

בת ים זכתה בפעם הרביעית ברציפות באליפות האגודות במשחה המיקס, וקבוצה נוספת שלה זכתה במקום השני. הפועל בית שמש סיימה שלישית.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גורלניק, אדיר, פוזדנר ורבינוביץ' | צילום: לידור גולדברג, איגוד השחייה

הפועל בת ים זכתה הבוקר (שישי) באליפות ישראל בשליחים לאגודות ל-5 ק"מ בשחייה במים פתוחים, שהתקיימה באילת. מדובר במשחה מיקס, המשלב שתי שחייניות ושני שחיינים, ששחו 1.25 ק"מ כל אחת ואחד.

לכתבות נוספות בנושא:
על חודן של 2 מאיות: צפו בפוטו פיניש הדרמטי מאליפות ישראל במים פתוחים
בדירוגים גבוהים: 10 ישראלים עלו לאליפות המכללות בשחייה
מרגש: שחייני הנגב חזרו להתאמן בבריכה בעוטף לראשונה מאז 7.10

זו הזכייה הרביעית ברציפות של האגודה במשחה זה, כאשר הרביעייה כללה את מאור גורלניק, דניאל רבינוביץ', אופק אדיר ובקי פוזדנר, שסיימה את המרחק בזמן של 58:22 דקות. אותה רביעייה זכתה גם אשתקד במקום הראשון עבור הבת ימים, שבפעם הראשונה זכו בשני המקומות הראשונים.

הקבוצה מבת ים שזכתה במדליית הכסף סיימה עם זמן של 59:36 דקות וכללה את אלון אילין, עומר חווה, והאחיות התאומות פרלה ופילאר חשמה. הפועל בית שמש סיימה שלישית עם 1:00:12 שעות וכללה את אלופת ישראל הטרייה מה-5 ק"מ אווה פביאן, וכן את עדן גירלואנצה, יובל אוגינץ ודניאל יודין.

הפועל כפר סבא ב.ב סיימה במקום הרביעי, בני הרצליה, עבורה שחה גם השחיין האולימפי מתן רודיטי, סיימה במקום החמישי, ושתי קבוצות של מכבי קרית ביאליק סיימו במקום 6 ו-7.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג