על חודן של 2 מאיות: צפו בפוטו פיניש הדרמטי מאליפות ישראל במים פתוחים

יונתן אחדות וזיו כהן נאבקו זה בזה לאורך 5 ק"מ, כשרק ממש בנגיעה הוכרע הניצחון לטובתו של אחדות: "מרגיש ממש טוב לראות שאני בכיוון הנכון". אצל הנשים, אווה פביאן שמרה על תוארה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יונתן אחדות ואווה פביאן | צילום: לידור גולדברג, איגוד השחייה

אחד הדברים הקסומים והמרתקים בתחרויות השחייה במים פתוחים הוא שהשחייניות והשחיינים נאבקים במשך קילומטרים רבים, ולעתים הקרב מוכרע ממש על קו הסיום. היום (חמישי) באליפות ישראל בשחייה במים פתוחים שנערכה באילת, קיבלנו דרמה מהסוג הטוב ביותר.

שני שחייני נבחרת ישראל – יונתן אחדות וזיו כהן, שחו כתף אל כתף לאורך כל המשחה ל-5 ק"מ ולא הצליחו לברוח אחד לשני. גם בישורת האחרונה אל משפך הסיום, אף אחד לא הצליח לצבור יתרון וכך הם נאבקו תנועה אחר תנועה עד ללוח המגע. בסופו של דבר, הקרב הוכרע על חודן של שתי מאיות בלבד, כשאחדות ניצח בזמן של 57:25.69 דקות. מעט אחריהם הגיע טל יהודה, שסיים במקום השלישי.

צפו בסיום הדרמטי (צילמה: ימית ליבסטר):

יונתן אחדות סיפר בסיום: "היה משחה טוב , אחלה הכנה למקצה המרכזי – 10 ק"מ ביום שבת, ששם תהיה ההעפלה לאליפות אירופה. אני וזיו שחינו ביחד רק שנינו רוב המקצה והחלפנו הובלות, עד הסיבוב האחרון ששחינו אחד ליד השני כל הסיבוב ממש עד הנגיעה. מרגיש ממש טוב לראות שאני בכיוון הנכון לקראת ה-10, בעיקר אחרי פציעה ארוכה עם ארבעה שברים וניתוח רציני, כשעד לפני שלושה חודשים עוד הייתי מגובס בשתי הידיים".

טל יהודה, יונתן אחדות וזיו כהן | צילום: לידור גולדברג, איגוד השחייה

מי שניצחה את המקצה המקביל לנשים היא אווה פביאן ששמרה על התואר משנה שעברה, לאחר שסיימה עם זמן של 1:00:59 שעות. חברתה לאגודה ולנבחרת עדן גירלואנצה, סיימה שנייה בזמן של 1:01:02 ואמילי גולוס הצעירה סיימה שלישית עם 1:01:36 שעות.

עוד היום התקיים משחה פתוח ל-1,250 מטר, שנתן הזדמנות גם לצעירים וצעירות להתנסות בשחייה במים פתוחים. מחר יתקיימו משחי השליחים בין האגודות ובשבת כאמור המשחה המרכזי ל-10 קילומטר, שבדרך כלל נכלל בסבב האירופי ומביא לאילת עשרות שחייניות ושחיינים מהטופ העולמי, אך השנה בעקבות המלחמה ייערך כאליפות ישראל בלבד.

אמילי גולוס, אווה פביאן ועדן גירלואנצה | צילום: לידור גולדברג, איגוד השחייה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג