בדירוגים גבוהים: 10 ישראלים עלו לאליפות המכללות בשחייה

פורסמו הרשימות לאליפות היוקרתית בארה"ב, הכוללות 4 שחייניות ו-6 שחיינים כחול-לבן. גל כהן גרומי מדורג 3 ב-200 פרפר, תומר פרנקל 5 בחצי המרחק וגם לאה פולונסקי, רון פולונסקי ובר סולובייצ'יק בתמונת הגמרים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רון פולונסקי, תומר פרנקל ולאה פולונסקי. כולם בפנים | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

הנציגות של השחייה הישראלית בארה"ב ממשיכה להגיע להישגים. אמש (שלישי) פורסמה הרשימה הראשונית של דירוג השחיינים לקראת אליפות המכללות לגברים, זאת לאחר שבשבוע שעבר פורסמה הרשימה המלאה לאליפות הנשים. החדשות מהזווית הישראלית – שישה שחיינים וארבע שחייניות נכללים ברשימות במשחים האישיים וישחו באחת הבמות היוקרתיות בעולם, כשחלקם מדורגים מאוד גבוה ברשימה.

לכתבות נוספות בנושא:
מרגש: שחייני הנגב חזרו להתאמן בבריכה בעוטף לראשונה מאז 7.10
הקאמבק של אנדי מורז, רון פולונסקי לוהט בחזה ומרשאן שובר שיאים
משחה הרפאים: קיילב דרסל הלהיב וניצח, אך השעון לא עבד

אצל הנשים האליפות תיערך ב-23-20 במרץ בג'ורג'יה, ושם בולטת במיוחד לאה פולונסקי, השוחה בקאל ברקלי, ואחרי אליפות קונפרנס מצוינת מדורגת במקום השישי ב-200 יארד מעורב אישי, וכן במקום ה-10 במרחק הכפול ו-11 ב-200 פרפר. לאה תשאף להעפיל לראשונה בקריירה לגמר באליפות, אחרי ששנתיים ברציפות סיימה במקו ה-9, כפסע מהעפלה.

לאה פולונסקי ואביב ברזלי באליפות המכללות | צילום: באדיבות איגוד השחייה

מלבדה, איילה ספיץ (נורת'ווסטרן) העפילה ומדורגת 12 ב-200 גב ו-17 ב-200 חופשי, כשתשחה גם 500 חופשי. אביב ברזלי (טקסס A&M) תשחה גם היא את ה-200 גב, כשהיא מדורגת 16 ואת הרשימה משלימה אריאל חיון (רייס) עם ה-100 פרפר בו היא מדורגת 16, ותשחה גם 200 פרפר ו-200 מעורב אישי.

אצל הגברים, שישחו בדיוק שבוע לאחר מכן באינדיאנפוליס, גל כהן גרומי (מישיגן) עלה מהמקום השלישי ב-200 פרפר, הרביעי ב-200 מעורב אישי וה-10 ב-100 פרפר. גם תומר פרנקל (אינדיאנה), שזכה אשתקד במדליית ארד יוקרתית ב-100 פרפר, ייאבק על הפודיום והוא מדורג במקום חמישי לפי ההרשמות ב-100 פרפר ושישי במרחק הכפול.

פרנקל, גרומי, פולונסקי ולוקטב | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

רון פולונסקי (סטנפורד) העפיל בשלושה משחים גם הוא ומדורג שביעי ב-200 מעורב אישי, שמיני ב-100 ו-17 ב-200 חזה. גם הפעם בחר השחיין מחיפה לוותר על ה-400 מעורב אישי, לאחר שהצטיין השנה ב-100 חזה אשר נערך באותו היום. בר סולובייצ'יק (מינסוטה), שהרשים גם הוא בקונפרנס, מדורג שמיני ב-500 חופשי וינסה להעפיל לגמר ראשון בקריירה. ב-1,650 חופשי הוא מדורג 13 וצפוי לשחות גם 200 חופשי.

איתן בן שטרית (מישיגן) העפיל ב-200 מעורב אישי מהמקום ה-19 (וישחה גם 200 חופשי ו-200 גב) ודניס לוקטב (לואיוויל) משלים את הרשימה הישראלית כשמדורג 30 ב-200 חופשי (וישחה גם 500 חופשי ו-200 פרפר). מי שנותר הפעם בחוץ היה מיכאל לייטרובסקי (דרום קרוליינה), כשגם דוד גרצ'יק בעונתו הראשונה בנורת'ווסטרן לא הצליח להעפיל.

בר סולובייצ'יק | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

התחרות צפויה כמו בכל שנה להיות איכותית במיוחד, עם שחיינים שצפויים לככב גם בקיץ במשחקים האולימפיים בפריז. לאון מרשאן, ג'וש ליינדו, אלכס וולש, לידיה ג'ייקובי, בלה סימס ועוד רבים ורבות. מהזווית הישראלית, למיטב ידיעתנו יש רק שלושה ישראלים שעלו על הפודיום במעמד זה במשחים אישיים – גל נבו (פעמיים), גיא ברנע ותומר פרנקל (אשתקד).



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אלברט הגיב:

    תודה רבה על הסקירה.
    מאד מוזר שגרצ׳יק לא העפיל עם הזמן שלו. הוא שחה במהירות של שיא ישראלי ( טומרקין) כנראה שהרמה הפעם ממש חסרת תקדים.
    במעורב יש 2 שיאני עולם בפוטנציה מרשנד אצל הגברים יכול לשבור את השיא של לוכטה , וולש יכולה את השיא של הוסו.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג