הספורטאים האולימפיים הגיעו להתנדב ולסייע לחקלאים בדרום

משלחת של הוועד האולימפי חברה ל"אחים לנשק" ויצאה לקיבוץ חצור כדי לתת יד בקטיף. יעקב טומרקין: "מספק לבוא ולהתנדב", שחר שגיב: "דבר מופלא לראות את רוח ההתנדבות הישראלית"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יעקב טומרקין בקטיף בדרום | צילום: פרטי

מתחילת המלחמה, נראה כי הציבור הישראלי נרתם במלוא כוחו כדי לעזור בכל דבר שניתן, והדבר נכון גם לגבי הספורטאיות והספורטאים האולימפיים. אתמול (רביעי) יצא אוטובוס ועליו בספורטאים ובאנשי הוועד האולימפי לקיבוץ חצור בדרום, כדי לסייע לחקלאים בקטיף, לאחר שאלו נותרו בעקבות המלחמה ללא ידיים עובדות. מדובר ביוזמה של ועדת הספורטאים והוועד האולימפי, אשר מבצעים פעילויות התנדבות רבות מתחילת הלחימה.

לכתבות נוספות בנושא:
"רצים עד שכולם יחזרו": צפו בכתבה על הריצה להשבת החטופים
טריאתלטים מ-500 וואט סייעו לחקלאים בעוטף: "עוזרים במה שאפשר"
הוועד האולימפי הבינ"ל מגן על השתתפות ישראלים בפריז 2024

יו"ר ועדת הספורטאים השחיין האולימפי יעקב טומרקין, סיפר לשוונג על היוזמה: "התחברנו לאחים לנשק, שכיוונו אותנו איפה הצורך הכי גדול בידיים עובדות, והם הפנו אותנו לחצור לקטיף רימונים. היינו שם כ-50 אנשים והתנדבנו מ-8:00 עד 13:00. גם נתנו עבודה, וזה היה גם מגבש, גם יפה וגם נורא מספק לבוא ולהתנדב ולעזור. זה באמת הרגיש מאוד חשוב, אני שמח שגם אני לקחתי בזה חלק וכנראה שנמשיך עם זה גם שבוע הבא כי הביקוש עוד לא נגמר".

משלחת הוועד האולימפי בקטיף בדרום | צילום: הוועד האולימפי

הטריאתלט האולימפי שחר שגיב הוסיף: "יצאנו מבין הטריאתלטים אחי רן שגיב, רוני זווליק, הגר כהן כליף  ואני, יחד עם עוד ספורטאים רבים ואנשי צוות. החקלאות בישראל צריכה עזרה מיידית לאור המצב ואנחנו ואנשי הוועד האולימפי נענינו לעזרה. אני יכול לומר שהיית חוויה מדהימה ומספקת. אנשי הקיבוץ קיבלו אותנו בזרועות פתוחות ובאמת הרגשנו שאנחנו לוקחים פה חלק גדול מאוד מהמערכה הזו, יחד איתנו ראינו עוד המון קבוצות של מתנדבים שבאו לעזור וזה היה דבר מופלא לראות את רוח ההתנדבות הישראלית שהיום אתה פוגש בכל מקום. תודה רבה לקיבוץ חצור שנתן לנו את ההזדמנות לעזור ולסייע ולוועד האולימפי ולאחים לנשק על החיבור".

רן שגיב, רוני זווליק, הגר כהן כליף ושחר שגיב בקטיף בדרום | צילום: איגוד הטריאתלון

הספורטאים האולימפיים ייצאו גם השבוע לרוץ יחד עם משפחות החטופים, לאחר שעשו זאת בשבוע שעבר וגרמו להתרגשות גדולה בקרב המשפחות עם הופעתם בנמל תל אביב. השבוע, חלקם יצטרפו לריצה המאורגנות בנשר ביום שישי (יציאה מספורטק נשר ב-6:30) וחלקם לריצה שמתקיימת בכל שבוע בתל אביב (יציאה מממתחם המגדלור התל אביב ב-6:00).

משלחת הוועד האולימפי בקטיף בדרום | צילום: הוועד האולימפי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג