הישג היסטורי: מקום רביעי לשלי בובריצקי ואריאל נשיא באליפות העולם בשחייה אמנותית

הדואט של נבחרת ישראל רשם את ההישג הטוב ביותר אי פעם בענף, עם ביצוע איכותי במיוחד ונטול טעויות לתרגיל החופשי באליפות ביפן, וציון גבוה במיוחד של 236.1334 נקודות. נשיא: "מעבר לציפיות שלנו", בובריצקי: "הגענו ממוקדות"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שלי בובריצקי ואריאל נשיא | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

נבחרת ישראל בשחייה אמנותית נמצאת בגרף שיפור מתמיד כבר כמה שנים, אולם היום (חמישי) הגיע אולי רגע השיא של הגרף הזה עד כה. אריאל נשיא ושלי בובריצקי סיימו במקום הרביעי בגמר תרגיל הדואט החופשי, המקום הגבוה ביותר אי פעם שהשיגה ישראל אי פעם באליפות העולם בשחייה אמנותית, ובענפי המים בכלל.

לכתבות נוספות בנושא:
הכוח הנשי: חמישה משחים וחמש שחייניות לעקוב אחריהן באליפות העולם בשחייה
מקום 13 בעולם לנבחרת ישראל בשליחים במים פתוחים, גמר חמישי בשחייה האמנותית
לא רק גורבנקו: ניתוח נבחרת ישראל בשחייה לאליפות העולם

לשם השוואה, עד שנת 2022, מעולם דואט ישראלי לא עלה לגמר אליפות העולם. אשתקד באליפות בבודפשט העפילו בובריצקי ועדן בלכר לשני גמרים וסיימו שניהם במקום ה-10. כעת, מדובר בשיפור של שישה מקומות לדירוג השיא של דואט ישראלי. דירוג השיא בתרגילים הקבוצתיים היה המקום החמישי של הנבחרת אשתקד בתרגיל הקומבו החופשי (שאינו אולימפי) והמקום השביעי בקבוצתי הטכני (תרגיל אולימפי). כלומר, מדובר בהישג טוב יותר אף מאלה.

שלי בובריצקי ואריאל נשיא עם אנה טרס וסבטלנה בלכר | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

בובריצקי ונשיא זכו לציון של 236.1334 נקודות, הגבוה ביותר שלהן מאז המעבר לשיטת הניקוד החדשה ושיפור של כ-12 נקודות לציון מהמוקדמות, ללא אף הורדה משמעותית. מי שזכה במדליית הזהב היה הדואט מאוסטריה, עם 255.44583 נקודות, אחריהן נבחרת סין עם 255.2480 נקודות ובארד יפן עם 249.5167 נקודות. ישראל הקדימה דואטים חזקים ומעוטרים כמו אוקראינה, בריטניה, ארה"ב, הולנד, איטליה ועוד.

שלי בובריצקי אמרה בסיום: "אנחנו מאוד שמחות ונרגשות מההישג בגמר, הגענו מאוד ממוקדות וידענו שאנו יכולות לשמר את התוצאה מהמוקדמות. כמובן שנלחמנו על מדליה, אבל בסופו של דבר עשינו את התרגיל ללא שגיאות חמורות וללא פסילות ואנחנו מאוד שמחות עם המיקום והתוצאה". אריאל נשיא הוסיפה: "זה מעבר לציפיות שלנו, אנחנו גאות להקדים נבחרות כל כך חזקות ולייצג את המדינה שלנו שאנחנו כל כך אוהבות".

שלי בובריצקי ואריאל נשיא | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

המאמנת אנה טרס: "מי האמין לפני חמש שנים, כשהתחלתי לעבוד עם נבחרת ישראל, שנהפוך לנבחרת המתקדמת ביותר בעולם ונוכל לדבר על מדליה עולמית? אבל כשאיגוד השחייה נרתם למשימה ויש מאמנות וצוות כל כך מסור – השמים הם הגבול". המאמנת סבטלנה בלכר: "אני מאוד מרוצה מהתוצאה אבל עבורי זו לא הפתעה, עם השינויים בחוקה יכולנו להעלות דרגת קושי, ולא היינו רחוקות ממדליה. כל פעם שחשבתי שהנבחרת מגיעה לשיא, נשבר שיא נוסף. ההמתנה לתוצאה, והציון שהופיע על הלוח, זו חוויה שלא אשכח לעולם. אני מודה לכל הצוות שלנו".

הנבחרת, בהובלתן של המאמנות אנה טרס, סבטלנה בלכר, לריסה קונין ו-ולריה אפריילבה, תסיים את הופעותיה באליפות מחר, עם גמר התרגיל הקבוצתי, אליו העפילה מהמקום השישי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג