הזוי: דג נכנס לאוזנו של איש הברזל במהלך תחרות, ויצא רק אחרי שלושה ימים

מקרה יוצא דופן לטריאתלט אסף להב. הישראלי התחרה בטאלין ואף סיים עשירי בקטגוריה, אולם לאחר התחרות הרגיש כאבים באוזנו. שלושה ימים לאחר מכן יצא ממנה דגיגון קטן, שנכנס במהלך החלק של השחייה: "ככה זה כששוחים בתוך שלולית"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אסף להב והדג | צילום: פרטי

תחרויות איש ברזל מזמנות לנו לא פעם סיפורים ייחודיים, מרתקים ויוצאי דופן. אבל סיפור כמו זה של אסף להב בתחרות איש הברזל בטאלין בשבוע שעבר עוד לא שמענו מעולם. הטריאתלט הישראלי המנוסה, שכבר התחרה פעמים רבות בתחרויות בכל העולם ומדורג גבוה בכל שנה בצמרת קבוצות הגיל בישראמן, חווה כאב אזניים טורדני לאחר התחרות ונדהם לגלות ממה הוא נגרם.

לכתבות נוספות בנושא:
סיבוב פרידה: יאן פרודנו ניצח באליפות ארה"ב רגע לפני אליפות העולם האחרונה שלו
להפוך לאיש ברזל: טור אישי על מסע שמתחיל באנוכיות והופך לאורח חיים שמעניק השראה
מדהים: סיים תחרות למרחק איש ברזל מלא בגיל 80

"שלושה ימים לא רציתי לנקות את האוזן ואמרתי שאחכה ולא אגע כדי שיעבור. אבל הרגשתי כשנגעתי, כאילו יש לי איזה לכלוך או משהו. אחרי שכאב לי כמה ימים, החלטתי לנסות לנקות את האוזן עם מקלון אוזניים. וכשהוצאתי את המקלון, נפל לי מהאוזן סוג של דגיגון קטן, שכנראה נכנס לי לתוך האוזן במהלך החלק של השחייה בתחרות ופשוט נשאר בפנים".

החלק של השחייה בתחרות בטאלין נערך באגם קטן למדי שמכיל מי גשמים: "ככה זה כששוחים בתוך שלולית", מספר להב: "זה אגם של 2 ק"מ על 2 ק"מ בערך, עם צמחיה קצת. העומק של כל האגם, גם במרכז, הוא בערך מטר וחצי-מטר שמונים, וגם כשמנסים לעמוד יש שכבה עבה של בוץ ששוקעים בו. זה בעיקר מרגיש כמו שלולית גדולה. תוך כדי התחרות הרגשתי כבר קצת משהו מציק באוזן, אבל לא משהו שהתעכבתי עליו. רק יום אחרי זה הרגשתי כאב של משהו דלקתי ומסתבר שזו הייתה הסיבה".

אסף להב בישראמן | צילום: צלמי שוונג

כמי שמתחרה כבר לא מעט שנים בכל העולם שיתף להב: "בתחרויות איירונמן שוחים בכל מיני מקומות הזויים כאלה, שבשביל המקומיים זו איזו שלולית בשכונה, זה ממש לא כמו הים האדום באילת או הכינרת. בשנה שעברה התחריתי בחצי איש ברזל ליד ברלין, אגם קטן, המים בגדול נקיים כי זה מי גשמים, אבל גדלים בהם לפעמים כל מיני יצורים".

הדגיגון לא הפריע ללהב לסיים במקום העשירי בקבוצת הגיל שלו 49-45 עם זמן של 10:15:14 שעות: "אני מאוד אהבתי את טאלין, פעם ראשונה שלי שם. שינו את המסלולים השנה, תחרות מאוד כיפית ונעימה. מזג האוויר לא היה לטובתנו, היו רוחות חזקות שהפריעו בעיקר ברכיבה, אבל בגדול היו טמפרטורות של 23-22 מעלות, מעונן, קצת לח. זה מסלול שטוח, כבישים טובים שנוח לרכוב עליהם באופן יחסי. יצאתי מרוצה מהתחרות, לא סטיתי בהרבה מהתכנון, שהיה בסביבות ה-10 שעות".

לגבי היעד הבא שלו: "אני מגיע כל שנה לישראמן כבר הרבה מאוד שנים, ואגיע גם הפעם. לפעמים אני עושה חצי איש ברזל בישראמן ולפעמים מלא, הפעם אני אגיע לחצי".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג