מדהים: סיים תחרות למרחק איש ברזל מלא בגיל 80

ג'ורג' הולס האוסטרלי עשה את הבלתי ייאמן כאשר סיים 3.9 ק"מ שחייה, 180 ק"מ רכיבה על אופניים וריצת מרתון במסגרת אליפות אסיה-פסיפיק. הוא עשה זאת בזמן של 16 שעות, 24 דקות ו-39 שניות וזכה לתשואות רמות מהקהל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ג'ורג' הולס מסיים איש ברזל | צילום: אינסטגרם

כל אחד שסיים במהלך חייו תחרות טריאתלון למרחק איש ברזל יעיד כי מדובר במשימה קשה במיוחד, לעתים על קצה גבול היכולת. אלא שהאוסטרלי ג'ורג' הולס הרים את הרף של האתגר בכמה דרגות, לאחר שהתחרה בתחילת השבוע באליפות אסיה פסיפיק באיש ברזל (איירונמן קרנס) באוסטרליה. מדוע ההישג שלו כל כך גדול? ובכן, בגלל גילו, שכן הוא חצה לא מכבר את גיל 80.

ג'ורג' סיים את המרחק ל-3.9 ק"מ שחייה, 180 ק"מ רכיבה על אופניים ומרתון שלם בריצה (42.2 ק"מ) אחרי 16 שעות, 24 דקות ו-39 שניות וזכה לתשואות רמות מכלל הנוכחים כשחצה את קו הסיום ולהתלהבות רבה של הכרוז, כפי שניתן לראות בסרטון:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by IRONMAN Oceania (@ironmanoceania)

את החלק של השחייה עבר בזמן של 1:30:44 שעות, לאחר חילוף של 16 דקות ב-T1 עבר לרכוב על האופניים, מקטע אותו עבר ב-7:47:11 שעות. בשטח ההחלפה T2 שהה 11 דקות ואחריהן יצא לריצת המרתון אותה עבר ב-6:38:49 שעות, כשסיים בשעת לילה מאוחרת ו"סגר" את המסלול. מיד לאחר קו הסיום, הוגש לו כיסא גלגלים עליו התיישב כדי לתת מנוחה לרגליו אחרי המאמץ העילאי.

באופן מדהים, הולס אינו האדם המבוגר ביותר שסיים איש ברזל, התואר הזה שייך להירומו אינאדה היפני שסיים את המרחק המפרך בגיל 85 באליפות העולם בקונה ב-2018. אגב, האיש המהיר ביותר בהיסטוריה בקבוצת הגיל 84-80 לסיים איש ברזל היה וורן היל הניו זילנדי, שב-2022 עבר את המרחק ב-16 שעות, 16 דקות ו-25 שניות, בהיותו בן 82.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג