הבעת אמון: ישראל תארח את גביע העולם בשחייה במים פתוחים ב-2024

דווקא בימים אלו של מלחמה, ולאחר שהתחרות ב-2023 הוזזה מישראל לפורטוגל, הודיעה התאחדות השחייה העולמית רשמית כי ישראל תחזור לשמש כתחנה האחרונה בסבב היוקרתי גם בשנה הבאה. תאריך סופי ייקבע בהמשך
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זינוק לתחרות מים פתוחים באילת | צילום: פטריסיה בן עזרא כרמלי, איגוד השחייה

דווקא בימים בהם כל התחרות הבינלאומיות שהייתה אמורה ישראל לארח מבוטלות או מועתקות למקום אחר, הגיעה הבעת אמון מבורכת מצידה של התאחדות השחייה העולמית. ההתאחדות פרסמה את רשימת התחנות של גביע העולם בשחייה במים פתוחים ב-2024, וישראל נכללת בתוכן כתחנה האחרונה מבין החמש בסבב.

לכתבות נוספות בנושא:
מתן רודיטי שבר את הקרסול וייעדר מגביע העולם במים פתוחים
נבחרת ישראל בשחייה לא תצא לאליפות אירופה בבריכות קצרות
במסלול של משחה תנינים: אתגרית העוטף וחברים שחו למען השבת החטופים

בשנתיים האחרונות מארחת העיר אילת את התחרויות היוקרתיות בסבב בסוף השנה האזרחית, כשגם השנה אמורה הייתה התחרות להיערך בעיר הדרומית בתחילת חודש דצמבר. אלא שבעקבות המלחמה, ההתאחדות העולמית הודיעה על הזזת התחרות לפורטוגל. עוד בהודעה על הזזת התחרות צוין כי בעתיד הסבב עשוי לחזור בהתאם למצב, ונראה שההודעה הרשמית על כך הגיעה מוקדם מהצפוי, עוד לפני תום המלחמה.

מתן רודיטי בתחרות באילת | צילום: פטריסיה בן עזרא כרמלי, איגוד השחייה

התאריך הסופי של התחרות טרם נקבע, אולם היא צפויה להיערך כבכל שנה בסוף חודש נובמבר או תחילת דצמבר. אגב, אי פרסום התאריך לא קשור למלחמה, שכן גם בשנים קודמות עם פרסום ראשוני של הסבב לא ננקב תאריך מדויק בשל הצורך בסינכרון התחרות עם לוח האירועים של השחייה העולמית (מדובר בתחרות שלמעשה מתקיימת בעונה הבאה) וכן כם שאר האירועים באילת בתקופה המיועדת.

הסבב העולמי ייפתח ב-23 במרץ בסומה ביי במצרים, לאחר מכן יעבור לגולפו אראנקי באיטליה (סרדיניה) ב-25 במאי, התחנה השלישית תהיה האחרונה לפני המשחקים האולימפיים ותיערך בסטובל בפורטוגל ב-1 ביוני, הרביעית תהיה בהונג קונג, גם שם התאריך הרשמי איננו סופי אולם נקבע כעת על 26 באוקטובר והחמישית כאמור באילת ותהיה גמר הסבב בסופו יוכתרו המנצחים של הסבב כולו.

עוד קודם לכן, ב-16 במרץ, אמורה ישראל לארח גם את הסבב האירופי במים פתוחים, בתקווה כי המלחמה תסתיים עד אז והתנאים יאפשרו זאת. כמו כן, ב-26 בספטמבר אמורה ישראל לארח את אליפות אירופה לנוער במים פתוחים. שתי תחרויות אלו אושרו זה מכבר ומופיעות בלוח התחרויות הרשמי של ההתאחדות האירופית גם כעת.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג