"פתחו קבוצה בלעדיו כדי לרכל עליו": האם אויטברוקס סבל מבריונות בבורה?

הסיפור סביב "רוכב המריבה" מסתעף: בהולנד דווח שבמהלך הוולטה רוכבי הקבוצה הגרמנית התנכלו לבלגי: "זה היה כל כך ילדותי" בקבוצה הכחישו. בינתיים, אויטברוקס הצטרף למחנה האימונים של ויסמה: "זה יוכרע בבית המשפט"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קיאן אויטברוקס במהלך הנג"ש בוולטה 2023 | צילום: Foveon producciones, Wikimedia

התקשורת ההולנדית מדווחת היום (שלישי) כי קיאן אויטברוקס, הרוכב הבלגי הצעיר שנמצא במוקד מאבק בין קבוצות יומבו ויסמה ובורה האנגסרוהה, סבל מבריונות בקבוצה הגרמנית. על פי הדיווח, במהלך הוולטה אספנייה, בו סיים שמיני, הרוכבים האחרים בבורה פתחו קבוצה בלעדיו, בה יוכלו לרכל עליו. בקבוצה הגרמנית הכחישו את הדיווח.

לכתבות נוספות בנושא:
רוכב המריבה: קרב בין ויסמה לבורה על אחד הרוכבים המבטיחים בעולם
אויטברוקס השתתף באימון של ישראל פרמייר טק
רוכב בלגי הושעה ל-25 ימים לאחר שהכה רוכב אחר

בשבת הקבוצה ההולנדית הדהימה את ענף האופניים, כשהודיעה שהחתימה את הכשרון בן ה-20 על חוזה לארבע שנים. אולם, הקבוצה הגרמנית בה הוא חתום עד סוף 2024 הודיעה בתגובה שהיא לא התירה את החוזה. על פי דיווחים שונים, בורה דורשת מיליון אירו פיצוי כדי לשחרר את הרוכב.

העיתון ההולנדי AD פרסם היום שאויטברוקס הרגיש שהוא סובל מבריונות מצד חבריו לקבוצה וגם ממנהלי הקבוצה. על פי הדיווח, בקבוצה חשבו שהבלגי "פנאטי מדי". "הוא שקל כל דבר שאכל, לא חשב שאופני הנג"ש שלו היו מספיק אווירודינמיים, חשב שהביגוד שקיבל לא מספיק טוב, אז הוא קנה לעצמו גרביים אחרים", צוטט גורם בכתבה.

השיא היה בוולטה, שם לדברי גורמים המצוטטים בכתבה, הבלגי הרגיש שחבריו לקבוצה לא מנסים לסייע לו למרות הדירוג הגבוה, ולמעשה פתחו קבוצה כדי לרכל עליו. "זה היה כל כך ילדותי. הוא לא הרגיש בבית בקבוצה בכלל".

קיאן אויטברוקס במחנה האימונים של יומבו-ויסמה. צילום: מתוך טוויטר

בית המשפט יכריע
אויטברוקס לא התייחס לדיווח. המנהל הספורטיבי של בורה, ברנארד אייסל, הכחיש את הטענות.  "אני יכול להכחיש את זה ב-100 אחוז", אמר. "בוולטה עשינו כל מה שיכולנו כדי לשמור עליו ולדעתי הרוכבים עשו עבודה מצוינת. השקענו בהגנה על הדירוג שלו פי שלושה מאשר באלכסנדר ולאסוב (הרוכב הבכיר של הקבוצה בוולטה)".

בינתיים, עתידו של הבלגי הצעיר נותר נושא השיחה העיקרי של עונת המלפפונים בענף. בורה הודיעה שבקבוצה מצפים שהוא יופיע במחנה האימונים שלה, אלא שהרוכב טס לספרד למנה אימונים של ויסמה. בניגוד לרוכבים אחרים שעוברים לקבוצה בעונה הבאה אולם ממשיכים בשלב זה לרוכב במדי קבוצתם הישנה, אויטברוקס רכב בבגדים שחורים.

התאחדות האופניים העולמית (UCI) הודיעה היום כי "יש לאכוף את החוקים", אבל ההודעה הסתמית הזאת לא עוזרת לפזר את הערפל. "אין לי הרבה מה לומר לגבי זה", אמר אייסל. "אנחנו טוענים שהוא עדין חתום על חוזה אצלנו ויומבו טוענים שהם החתימו אותו. זה יוכרע בבית המשפט".

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג