דיאנה ויסמן לא עלתה לחצי גמר אליפות אירופה באתלטיקה

שיאנית ישראל ב-100 מטרים סיימה במקום החמישי במקצה המוקדמות שלה, כשהרצה שסיימה בזמן זהה במקום הרביעי עלתה. היום יתחרה דונלד בלייר סנפורד במוקדמות ה-400
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דיאנה ויסמן מול אילה דל פונטה באליפות אירופה באתלטיקה קלה בברלין
דיאנה ויסמן מול אילה דל פונטה באליפות אירופה באתלטיקה קלה בברלין

קראו גם: לקראת אליפות אירופה באתלטיקה: כל מה שרציתם לדעת על הרצים הישראלים
דונלד סנפורד עלה לחצי הגמר באליפות אירופה


אליפות אירופה באתלטיקה קלה יצאה לדרך אתמול (שני) בברלין עם מספר מקצי מוקדמות במקצועות הריצה וגם בשדה. הנציגה הישראלית הראשונה מבין 9 התחרתה אתמול. מדובר בדיאנה ויסמן, שלמרבה הצער גם סיימה את הופעתה אתמול במוקדמות ה-100 מטר לנשים.

במרחק נגיעה מחצי הגמר. דיאנה ויסמן | צילום: טיבור יגר עבור איגוד האתלטיקה

עוד כתבות בנושא 
כל מה שרציתם לדעת על הרצים הישראלים באליפות אירופה באתלטיקה 
דיאנה ויסמן מספרת על הקשיים בלהיות ספרינטרית 
איך הפכה לונה צ'מטאי סלפטר למועמדת למדליה באליפות אירופה 

המטרה של ויסמן היתה לסיים בין שלוש הראשונות במקצה שלה או בין ארבע המהירות ביותר שלא סיימו במקומות 1-3 במקצי המוקדמות. הרוח באצטדיון היתה מעט נגדית וזה השפיע על כל הרצות שלא התקרבו לשיאים האישיים שלהן. ויסמן, שקבעה באליפות ישראל שיא חדש של 11.38 שניות, הסתפקה הפעם בתוצאה של 11.61 שנ' שדירגה אותה במקום החמישי במקצה. בסופו של דבר, ויסמן היתה הרצה החמישית המהירה ביותר מבין הרצות שלא עלו אוטומטית, ומי שהקדימה אותה בפוטו-פיניש וסיימה בתוצאה זהה, אירנה סיראגוסה האיטלקיה, עלתה לחצי הגמר בעוד שהישראלית לא.

ויסמן סיכמה את ההופעה שלה וסיפרה: "הרגשתי שהיה לי זינוק טוב, ולקראת הסוף נתתי את כל מה שיש לי. הכי כואב להחמיץ עלייה לחצי הגמר בהפרש של 4 אלפיות. דורגתי נמוך מאוד בין המשתתפות לפני הריצה והקדמתי הרבה מאלו שמחזיקות בשיאים אישיים ובתוצאות שנה טובות משלי ואת זה אני לוקחת אתי מההופעה שלי. תמיד אפשר יותר, אבל מכל תחרות אני לומדת עוד":

מי שייכנס היום למעגל התחרויות הוא דונלד בלייר-סנפוארד, שיתחרה במקצה המוקדמות ל-400 מטר גברים ב-11:35 לפי שעון ישראל. סנפורד ירוץ במקצה הרביעי וזכה להגרלה נוחה יחסית מאחר ואין במקצה שלו רצים בעלי זמנים מהירים משלו. המטרה שלו היא לסיים באחד משלושת המקומות הראשונים במקצה בדרך לחצי הגמר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג