אליפות אירופה באתלטיקה: דונלד סנפורד בחצי הגמר

רץ ה-400 הישראלי סיים שני במקצה המוקדמות שלו והבטיח את עלייתו לשלב הבא ביום רביעי בערב. שלושת האחים בורלה הדהימו כשכל אחד ניצח במקצה שלו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דונלד סנפורד

קראו גם: לקראת אליפות אירופה באתלטיקה
דיאנה ויסמן הודחה מאליפות אירופה


אחרי ערב שהוקדש למקצי מוקדמות, אליפות אירופה באתלטיקה קלה נפתחה הבוקר (שלישי) באופן רשמי בברלין. אחרי הדחתה של דיאנה ויסמן במוקדמות ה-100 מטרים אתמול, דונלד סנפורד היה הישראלי השני שנכנס למעגל התחרויות.

בחצי הגמר יתחיל הדבר האמיתי. דונלד סנפורד | צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה

סנפורד, לשעבר מדליסט הארד באליפות אירופה, זינק למקצה המוקדמות הרביעי ב-400 מ', כאשר 12 הרצים המדורגים ראשונים באירופה לא היו צריכים לרוץ במוקדמות והעפילו אוטומטית לחצי הגמר. זה הפך את הריצה הראשונה של סנפורד בברלין ליותר קלה, והוא הצליח להתגבר על זינוק פחות טוב כדי לסיים במקום השני במקצה שלו בזמן של 46.00 שניות ולעלות אוטומטית לחצי הגמר שיתקיים ביום רביעי בערב.

"הריצה לא תאמה בדיוק את התוכנית המקורית שהיתה לנצח במקצה כדי לקבל שביל טוב בחצי הגמר, אבל זה לא הלך", סיכם סנפורד בסיום הריצה. "לא הוצאתי לפועל כמו שתכננתי ואני נאלץ להסתפק במקום השני. הכרטיס הצהוב הוציא אותי מריכוז. היה לי זינוק ראשון מצוין ובזינוק השני המתנתי קצת יותר מדי לפני שיצאתי וזה פגע לי בריצה כולה, אבל הרגשתי חזק בסיום והבטחתי את המקום בחצי הגמר, וזה בגדול מה שרצינו, לחצות את קו הסיום ולהבטיח את המקום לחצי הגמר מחר".

מי שניצח במקצה של סנפורד היה דווין קוואן הבריטי שקבע 45.75 שניות. בשלושת המקצים הקודמים הרשימה במיוחד שלישיית האחים הבלגית בורלה, כאשר כל אחד מהם ניצח את המקצה שבו השתתף. קווין בורלה ניצח במקצה הראשון עם 45.29 שנ', ג'ונתן בורלה ניצח בשני עם 45.19 שנ' והאח הצעיר דילן בורלה ניצח במקצה השלישי עם 45.84 שנ', כאשר אלוף אירופה הבריטי מרטין רוני סיים רק שלישי במקצה הזה אבל עלה גם הוא לחצי הגמר.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג