גם השבוע: ריצה למען השבת החטופים תתקיים בתל אביב

מאות רצות ורצים יגיעו בשבת ב-7:00 בבוקר למתחם המגדלור בנמל ת"א עם דגלי ישראל לריצה משותפת בקריאה להשבת החטופים. משפחתו של החטוף אביתר דוד תוביל את הריצה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אחיו של אביתר דוד בריצה למען החטופים בתל אביב | צילום: ענת קובי

בשבוע שעבר, עם ציון 100 ימים ל-7.10 ו-100 ימים בהם החטופים מוחזקים בשבי חמאס, חודשה מסורת הריצות המשותפות למען השבת החטופים בתל אביב. השבוע, יהיה זה השבוע השני ברציפות שמאות רצות ורצים ירוצו יחד למען המטרה החשובה.

לכתבות נוספות בנושא:
מניו יורק ועד מלבורן: צפו במפגני הריצה והרכיבה מכל העולם למען החטופים
בכל הארץ רצו ורכבו למען שחרור החטופים, לציון 100 ימים ל-7.10
גם בשלג כבד: מאות רצו בניו יורק למען השבת החטופים

ההתכנסות תהיה בשעה 7:00 בבוקר ביום שבת, במתחם המגדלור בנמל תל אביב. לאחר טקס קצר, ייצאו הרצים יחד דרומה בריצה משותפת בקצב אחיד, במפגן עוצמתי במיוחד לתוך נמל תל אביב. לאחר מכן, כל אחד ממשיך בקצב ובמרחק לפי יכולתו.

הריצה למען החטופים בתל אביב | צילום: ענת קובי

המשפחות והחברים של חלק מהחטופים יגיעו גם הן לרוץ ולקבל את החיבוק הגדול מקהילת הריצה, כאשר מי שמוביל את היוזמה בשבועות אלו היא משפחתו של אביתר דוד בן ה-23 מכפר סבא. אביתר נחטף מהמסיבה ברעים יחד עם חברו גיא דלאל, כשחברים נוספים שלהם נרצחו באותה שבת. אביתר הוא מוזיקאי ומנגן על גיטרה, וזכורה במיוחד ההתגייסות של אמני ישראל למענו בשיר משותף.

משפחתו של אביתר ביקשה כי הרצים יגיעו עם דגלי ישראל, כאשר במקום יימכרו גם חולצות וצמידים עם הכיתוב  שהפך לסלוגן של המאבק – Bring Them Home Now. כל ההכנסות למען המשך הפעילות של מטה משפחות החטופים.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג