מניו יורק ועד מלבורן: צפו במפגני הריצה והרכיבה מכל העולם למען החטופים

בשלל ערים ברחבי העולם יצאו אלפים לרחובות לציון 100 ימים ל-7 באוקטובר כדי להביע סולידריות ולהעלות את המודעות הבינלאומית ל-136 החטופים שעדיין נמצאים בשבי חמאס. צפו בתמונות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ההפגנות במדריד, ניו יורק, מלבורן ורוצ'סטר | תמונות: באדיבות מטה המשפחות

אתמול (ראשון) צוינו 100 ימים למתקפת ה-7 באוקטובר, שהם גם 100 ימים בהם 136 חטופות וחטופים נמצאים בשבי חמאס בעזה. לציון המאורע, לצד האירועים בארץ, אלפים יצאו בכל מקום על הגלובוס למפגנים המוניים, בהם גם מפגני ריצה ורכיבה על אופניים, כדי להעלות את המודעות הבינלאומית ל-136 החטופים בשבי ולהפעיל לחץ בנושא.

לכתבות נוספו בנושא:
בכל הארץ רצו ורכבו למען שחרור החטופים, לציון 100 ימים ל-7.10
136 רוכבים למען 136 חטופים: אירוע מרגש במיוחד בוולודרום בת"א
בשלג וברוחות: הרוכב הצ'כי רכב 24 שעות ברציפות למען החטופים

אלפים רצו (תחת הסלוגן המוכר מהחודשים האחרונים "Run For Their Lives"), רכבו על אופניהם, ובמקומות הקפואים במיוחד בחללים סגורים, עם סרטים צהובים, תמונות החטופים, דגלי ישראל וקריאות "Bring them home now".

הריצה בניו יורק | צילום: באדיבות מטה המשפחות

הרכיבה במדריד | צילום: באדיבות מטה המשפחות

בסנטרל פארק, ניו יורק, החטופה המשוחררת הילה רותם שושני ביחד עם משלחת משפחות החטופים הובילו צעדה של מעל 2,000 משתתפים למען החזרת החטופים. יאיר מוזס, בנו של גדי מוזס החטוף בעזה, הזניק את המרוץ בניו יורק, בו רצו גם גילי רומן, אחיה של ירדן רומן-גת שהשתחררה, אך גיסתה כרמל גת עודנה בשבי, וכן משה לביא שגיסו עמרי מימרן חטוף בעזה.

במלבורן אוסטרליה אלפים רכבו, וכך גם באדלייד שם רוכבי הקבוצה המקצוענית ישראל פרמייר טק מתכוננים לטור דאון אנדר שיחל מחר. מפגני הרכיבה להם קרא כריס פרום והקבוצה כולה, הגיעו לשלל ערים בעולם, כשהמספר שעמד תחילה על 25 ערים הגיע לבסוף לכ-40 ערים ב-4 יבשות, בהן לוס אנג'לס, קיטו, לונדון, ברצלונה, אמסטרדם, סנטיאגו, בריסל ועוד.

הרכיבה במלבורן | צילום: באדיבות מטה המשפחות

ההפגנה בסידני | צילום: באדיבות מטה המשפחות

במדריד וברצלונה גם צעדו והפגינו, באמסטרדם שבאירופה ובקייפטאון שבדרום אפריקה רצו וכך גם במקסיקו סיטי ובעוד עשרות מקומות מסביב לעולם. דני אלגרט, סיפר לקהל הגדול בניו יורק כי אחיו איציק נחטף בעודם מדברים בטלפון. מילותיו האחרונות של איציק היו "הגיע הסוף". דני ביקש מהקהל: "אנחנו יכולים לכתוב את הסוף של הסיפור הזה ביחד!"

יעל אלכסנדר, אמא של עידן, שמשפחתו מתגוררת בניו ג'רזי הסמוכה, קראה שמע ישראל ודרשה: "100 ימים של גיהנום. שחררו את הבן שלי ואת כל החטופים עכשיו!" גילי רומן שאחותו ירדן חזרה מהשבי: "לכל משפחה מגיע רגע השפיות והאושר שאנחנו זכינו בו. הייתי פה לפני חודש וחצי והיו חצי מכמות האנשים שפה היום. תמשיכו לבוא. תמשיכו להגדיל את המאבק הצודק הזה. אנחנו התקווה!"

ההפגנה ברוצ'סטר | צילום: באדיבות מטה המשפחות

הרכיבה בברצלונה | צילום: באדיבות מטה המשפחות

עומר לובטון גרנות, מטעם פורום משפחות החטופים בניו יורק: "נצח שנמשך 100 יום. חשוב לנו לומר לכל המשפחות בישראל – יהדות ארצות הברית אתכם. ניו יורק אתכם. הממשל האמריקאי אתכם. בכל העולם עומדים אתכם ונמשיך לעשות הכל כדי לוודא שהתמיכה הזו נמשכת, ושנצליח להביא עסקה בהקדם".

ההפגנה בניאגרה פולס, קנדה | צילום: באדיבות מטה המשפחות

ההפגנה באוקספורד | צילום: באדיבות מטה המשפחות

ההפגנה במינכן | צילום: באדיבות מטה המשפחות

ההפגנה בטקסס | צילום: באדיבות מטה המשפחות

ההפגנה בקיימברידג' | צילום: באדיבות מטה המשפחות

ההפגנה בהלסינקי | צילום: באדיבות מטה המשפחות

ההפגנה בקייפטאון | צילום: באדיבות מטה המשפחות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג