גם בשלג כבד: מאות רצו בניו יורק למען השבת החטופים

אירועי הריצה בארה"ב נמשכים וגם במזג אוויר קשה הקהילה לא עצרה. דודו של החטוף אלמוג ז'אן: "יודעים שצריך לעשות כל מאמץ כדי להחזיר אותו". בשבוע הבא: אירוע ריצה המוני ב-100 ערים לציון 100 יום לחטיפה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ריצה למען החטופים בניו יורק | צילום: גילי גץ

הקריאות למען השבת החטופים משבי חמאס נמשכות, גם דרך הריצה. הלילה (בין ראשון לשני) למעלה מ-200 אנשים רצו בסנטרל פארק בניו יורק, תוך כדי שלג כבד עם תמונות החטופים ודגלי ישראל, קוראים Bring Them Home Now ביחד עם בני משפחות החטופים שנמצאים בימים אלו במשלחת לניו יורק.

זה השבוע ה-12 שאירוע הריצה מתקיים בעיר, כחלק ממיזם Run for Their Lives  שמתקיים בעשרות ערים ברחבי העולם. זכורה במיוחד הריצה ההמונית והמחאה בצידה, שהתקיימה במהלך מרתון ניו יורק, אחד מאירועי הריצה הגדולים בעולם, וזכה לכותרות ולסיקור חוצה מדינות. המארגנים חששו שבגלל מזג האוויר לא יגיעו אנשים הפעם לריצה, אך הקהילה הפתיעה.

באירוע דיבר אבירם מאיר, דודו של אלמוג מאיר ז'אן בן ה-21 שחטוף בשבי החמאס כבר יותר משלושה חודשים. אבירם סיפר את סיפורו של אלמוג, שנחטף מהמסיבה ברעים: "חבריו נרצחו, והוא היחיד שנלקח מהמכונית בחיים ככל שאנחנו יודעים. אנחנו יודעים שהוא בחיים, אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לעשות כל מאמץ כדי להחזיר אותו, זו הסיבה שאני כאן בארה"ב וזו הפעם הרביעית שלי בחו"ל כדי לספר את הסיפור שלו ולקרוא להחזירו".

שני גרנות-לובטון ממארגנות הצעדות בניו יורק סיפרה: "הנחישות והמחויבות של הקהילה פה לא מפסיקות לרגש אותי. מאות מגיעים מדי שבוע, בכל מזג אוויר, כדי שבכל העולם יזכרו את החטופים שלנו!".

ריצה למען החטופים בניו יורק | צילום: גילי גץ

אהוד אייזנשטיין שמוביל את הריצה הוסיף: "נמשיך להגיע, לרוץ ולצעוד עד שאחרון החטופים יחזור הביתה. זו הדרך שלנו לתמוך במשפחות החטופים ולהיאבק ביחד איתן להחזרתם המיידית של אהוביהם".

ביום ראשון הבא, עת יחלפו 100 ימים ל-7 באוקטובר ולאירועי החטיפה, יגיעו אירועי הריצה לשיא, כאשר הנושא יצוין במקביל ב-100 ערים בעולם, בהן גם ניו יורק. בכל הערים ירוצו המשתתפים עם סרטים צהובים למען השבת החטופים, כאשר הצפי הוא לרבבות שיקחו חלק באירועים השונים.

אבירם מאיר בריצה למען החטופים בניו יורק | צילום: גילי גץ



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג