גם איירונמן טבריה בוטל בעקבות המלחמה: "מאחלים לימים שקטים"

גל ביטולי אירועי הספורט בעקבות המלחמה בישראל נמשך וכעת נאלצו מארגני אליפות המזרח התיכון באיש ברזל להודיע גם הם על ביטולה: "האירועים המזעזעים יצרו תנאים מאתגרים ומדאיגים ביותר"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
השחייה באיירונמן טבריה | צילום: בני דויטש

המלחמה עם החמאס שהחלה בשבת שעברה אילצה עד כה את עולם הספורט בישראל באופן טבעי לגל ביטולים של כל אירועי הספורט שהיו אמורים להיערך בארץ. החל ממשחקי כדורגל וכדורסל, דרך מרוצים ומשחים, וכעת הגיעה הודעת הביטול גם לאליפות המזרח התיכון באיש ברזל (איירונמן טבריה), שהייתה אמורה להיערך בישראל בעוד פחות משבועיים.

לכתבות נוספות בנושא:
"חשבנו שאנחנו קשוחים מספיק לעמוד על קו הזינוק, גילינו שאנחנו לא"
עם סרטים שחורים על היד: נשות הברזל הניפו את דגלי ישראל בהוואי
הטריאתלט והרוכב רס"ן אמיר סקורי נפל בקרב על בארי

המארגנים שלחו הודעות אישיות לכל המשתתפים בהן כתבו: "שותפים יקרים לדרך, אנחנו ואתם חווים ימים קשים מאוד בישראל. בשל ההכרזה על מצב מלחמה, החליטה הנהלת איירונמן העולמית, ביחד עמנו, על ביטול תחרויות האיירונמן (אליפות המזרח התיכון מרחק מלא וחצי המרחק, 70.3) שעמדו להתקיים בישראל ביום 3 בנובמבר, 2023. האירועים המזעזעים יצרו תנאים מאתגרים ומדאיגים ביותר, וחשוב שספורטאים המתגוררים בישראל ובמדינות הסמוכות יוכלו להשקיע את זמנם ומרצם בבטיחותם ובביטחונם".

עוד נכתב בהודעה: "חשוב לא פחות שקיבלנו החלטה מהירה ככל האפשר, על מנת לאפשר למשתתפים המתכננים לנסוע, הזדמנות לשנות את תכניותיהם. לצד האכזבה מכך, אנחנו כמובן מבינים את ההחלטה ותומכים בה. אנו תקווה כי בשנה הבאה נוכל לקיים את התחרויות כסדרן. מאחלים לימים שקטים ובשורות טובות לכולם, צוות איירונמן ישראל".

הנחיית משרד התרבות והספורט בעקבות המלחמה לא מותירה ברירה לאירועי הספורט השונים: "גופי ומוסדות התרבות והספורט מנועים מלקיים כל פעילות, ובתוך כך יש לבטל את כלל האירועים הצפויים ברחבי הארץ בעת הזו". רק אתמול (ראשון) פרסם פיקוד העורך הקלות מסוימות בנוגע להתקהלויות בחלק מהאזורים בארץ, לפיהן ניתן לחזור להתאמן בקבוצות מקצועניות, אולם אירועים גדולים מכך עדיין מחוץ לתמונה.

עד כה בעקבות הלחימה בוטלו כל אירועי הסיבולת שהיו אמורים להיערך בישראל בשבוע האחרון, וכן עד סוף השבוע הבא, כאשר חלקן בישרו על דחייה מתוך תקווה שהלחימה תסתיים תוך זמן קצר וניתן יהיה לקיימן במועד אחר, וחלקן בוטלו כליל. בין התחרויות שבוטלו או נדחו עד כה: אולטרה מרתון סובב עמק, משחה פורט2פורט, טריאתלון גן שמואל, מרוץ נשר, סובב כינרת באופניים ועוד. כמו כן, בוטלה תחרות הסבב העולמי במים פתוחים שהייתה אמורה להיערך באילת בדצמבר.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג