בפעם ה-3 ברצף: שחר שגיב הוזמן לסופר ליג, ליגת הטריאתלון הטובה בעולם

הטריאתלט הבכיר של ישראל זכה להזמנה לעונה נוספת בליגה המקצוענית האיכותית, בה סיים בשנה שעברה במקום התשיעי. שגיב: "להיות חלק מהחבורה הבכירה של הטריאתלטים בעולם זו הרגשה נהדרת"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב בסופר ליג | צילום: יח"צ

ימים ספורים לפני יציאתו למשחקי אירופה בקרקוב, הוזמן הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל שחר שגיב להשתתף בפעם השלישית בקריירה שלו בסופרליג – ליגת הטריאתלון הטובה בעולם. הליגה היוקרתית הזו החלה לפעול ב-2017 ובקיץ הקרוב תרשום את השנה החמישית לפעילותה. בתחרות ישתתפו 20 מהטריאתלטים הטובים בעולם.

התחרות הראשונה בליגה תהיה ב-27 באוגוסט בלונדון, התחרות השנייה תהיה ב-3 בספטמבר בטולוז, אחריה תתקיים תחרות במאליבו בארה"ב ב-30 בספטמבר והתחרות הרביעית והאחרונה שתנעל את הליגה תהיה בערב הסעודית ב-21 בספטמבר.

שחר שגיב ב-TRI כנרת | צילום: צלמי שוונג

לכתבות נוספות:
כל התוצאות מטריאתלון אשקלון, אליפות ישראל בספרינט לקבוצות גיל
מקום תשיעי לטריאתלט רועי זוארץ בגביע אמריקה בקולומביה
גם המונסון לא עצר אותו: איש הברזל צ'יקו אברהם ניצח בפיליפינים

עם קבלת ההזמנה היוקרתית להשתתף בסופרליג אמר שגיב: "להיות חלק מהחבורה הבכירה של הטריאתלטים בעולם, בקידמת הבמה המקצוענית, זו הרגשה נהדרת. העובדה שאני מוזמן בפעם השלישית אומרת שאני חלק מרשימת העלית התחרותית ואני מרוצה מאד".

אשתקד סיים שגיב בן ה-29 ממכבי ת"א את סבב הסופרליג במקום ה-9 בדירוג הכללי לאחר שבשנתו הראשונה סיים במקום ה-12. בתחרות הרוכב המהיר ביותר הוא סיים במקום ה-2 ובמקום ה-3 בדירוג הקבוצתי. בנוסף הוא סיים במקום ה-2 בתחרות במאליבו, שהייתה הטובה ביותר שלו בליגה.

שגיב המדורג במקום ה-29 בדירוג האולימפי (55 ספורטאים ייכנסו לתחרות האולימפית בפריז), עומד לצאת יחד עם נבחרת ישראל לקרקוב בשבת הבאה וביום רביעי (28 ביוני) הוא יתחרה, בניסיון לשפר את התוצאה מאליפות אירופה במדריד, בה סיים במקום ה-19. יחד אתו במשלחת הטריאתלון הישראלית לקרקוב יצאו גם איתמר לבנון (מכבי Trimore ת"א), ואיתמר אשד (אלתרמנס). משחקי אירופה מעניקים ניקוד בדרך למשחקים האולימפיים בפריז 2024.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג