כל התוצאות מטריאתלון אשקלון, אליפות ישראל בספרינט לקבוצות גיל

רום רבר הקדים את אלון כהן במקצה הספרינט לגברים, יהלי ויתקין ניצחה אצל הנשים, סינדי בן הרוש ו-ודים פישמן ניצחו במרחק האולימפי ומיכאל שטיבל ויומי צידון הרשימו בסופר ספרינט לצעירים. כל התוצאות בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צילום: צלמי שוונג

טריאתלון אשקלון, אליפות ישראל למרחק ספרינט לקבוצות גיל, נערך הבוקר (שישי) עם מעל 600 משתתפות ומשתתפים במקצים השונים. כזכור, מדובר בתחרות שנדחתה מהשבוע שעבר בעקבות עומס החום הכבד ששרר, אולם הבוקר התנאים היו נוחים הרבה יותר. הים היה מעט גלי, אך מתאים מאוד לשחייה למרחקים הקצרים, מסלול הרכיבה כרגיל באשקלון היה עמוס כיכרות ובריצה (בפרט לאולימפי) אמנם היה כבר חם, אך אין ספק שטוב בהרבה ממה ששרר באותן שעות בשבוע שעבר.

מי שניצח במקצה הספרינט (750 מטר שחייה, 20 ק"מ רכיבה ו-5 ק"מ ריצה) אצל הגברים היה רום רבר הצעיר בן ה-18, שעבר את המרחק בזמן של 59:36 שעות והקדים ב-18 שניות את אלון כהן בן ה-20. הניצחון שלו הגיע בעיקר הודות לחלק אחרון מצוין בריצה, אותה עבר בזמן של 16:38 דקות. שביט חייט סיים שלישי עם 1:00:02 שעות.

אצל הנשים מי שחצתה ראשונה את קו הסיום הייתה סגנית אלופת ישראל לעלית מ-TRI כנרת, יהלי ויתקין, אשר קבעה 1:08.54 שעות. ויתקין הוליכה למן הפתיחה, עם שחייה מצוינת (11:59 דקות זמן השחייה), הגדילה את הפער באופניים ושמרה על ניצחונה עד לסיום, על אף שהפער הצטמק מעט בריצה. עדי כספי הגיעה שנייה, בדיוק דקה לאחר המנצחת, והילה אריאס שלישית עם 1:11.58 שעות.

יהלי ויתקין | צילום: צלמי שוונג

מי שניצחה במקצה למרחק האולימפי הייתה סינדי בן הרוש עם 2:32:25 שעות, כשהיא מקדימה את ענבר זהבי עם 2:35:39 שעות. אורית סמית סיימה שלישית עם 2:38.22 שעות ונעה כפרי במקום הרביעי. אצל הגברים ניצח ודים פישמן עם 2:13:46 שעות, לפני עמית שני עם 2:15:58 שעות ואלי סופר עם 2:18:26 שעות.

מקצה מעניין היה גם בסופר ספרינט עד גיל 17, במה ששימשה גם כתחרות הקריטריון עבורם לאליפות אירופה. מיכאל שטיבל ניצח אצל הבנים (עד גיל 17) עם 34:30 דקות, 16 שניות לפני ניב ברם ו-21 לפני רואי כהן. אצל הבנות יומי צידון ניצחה עם 40:11 דקות, לפני שי קוניק עם 41:09 דקות ועמרי בינדרמן עם 41:20 דקות.

לתוצאות המלאות וכל המנצחים בקבוצות הגיל לחצו כאן.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג