לא לוקחים סיכונים: אליפות ישראל בטריאתלון ספרינט נדחתה בשל צפי לעומס חום

איגוד הטריאתלון הודיע על דחיית התחרות באשקלון שהייתה אמורה להיערך בשישי הקרוב, זאת בשל תחזית לחום כבד בשעות התחרות. כזכור, בשבוע שעבר נערכה אליפות ישראל באופני הרים למרות עומס החום ובה התמוטט אחד מבכירי הרוכבים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
תחרות טריאתלון (למצולמים אין קשר לכתבה) | צילום: צלמי שוונג

איגוד הטריאתלון הודיע היום (שני) על החלטתו לדחות את טריאתלון אשקלון שהיה אמור להיערך ביום שישי הקרוב, וכולל גם את אליפות ישראל למרחק ספרינט לקבוצות גיל. הודעת האיגוד: "ספורטאיות וספורטאים יקרים, בעקבות עומס החום החריג וקבלת התחזיות לשישי הקרוב, הוחלט על דחייה של התחרות באשקלון. פרטים נוספים בהמשך".

לפי תחזית מזג האוויר כבר בשעות הבוקר המוקדמות צפויות לשרור טמפרטורות גבוהות של כ-32 מעלות צלסיוס בצל ועומס החום צפוי להיות כבד, ומכאן ההחלטה המובנת לדחייה. התחרות הייתה אמורה לכלול הן מקצים קצרים של אורבן ספרינט וסופר ספרינט לגילאים הצעירים והן מקצי ספרינט לקבוצות גיל, שמשמשים כאליפות ישראל ומקצים למרחק האולימפי.

יש להניח שהחלטה זו הושפעה גם מאירועי השבוע שעבר. כזכור, איגוד האופניים בחר שלא לדחות את אליפות ישראל באופני הרים, אלא לבצע התאמות כגון פיצול התחרות והקדמת הזינוקים. התוצאה המצערת הייתה התמוטטותו של אחד הרוכבים הבכירים בישראל, תומר זלצמן, בעקבות מכת חום ופינויו לבית החולים.

מנכ"ל איגוד הטריאתלון גיל קופר סיפר לשוונג: "איגוד הטריאתלון בהחלטה מתואמת עם כל הגורמים המקצועיים החליט לאור התחזית לעומס חום כבד לא לקחת שום סיכון ולדחות את התחרות באשקלון. בריאות הספורטאים שלנו היא מעל לכל ואנחנו בטוחים שגם הם מקבלים את ההחלטה הזו ומסכימים לה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג