אחד הרוכבים הבכירים בארץ התמוטט במהלך אליפות ישראל ופונה לבי"ח

אסון נמנע באליפות ישראל באופני הרים: תומר זלצמן, מבכירי הרוכבים כחול-לבן, התמוטט בעקבות מכת חום בעודו מוביל בתחרות. הוא זכה לטיפול מיידי ופונה לבי"ח בילינסון, שם מצבו התייצב והוא חש בטוב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
תומר זצלמן | צילום: טימישגב, באדיבות איגוד האופניים

אליפות ישראל באופני הרים נערכה הבוקר (שישי) בשוהם, אולם הייתה קרובה מאוד להסתיים באסון. אחד מבכירי רוכבי ההרים בישראל והמועמד הבולט לניצחון, תומר זלצמן, התמוטט בעקבות מכת חום בעודו מוביל בתחרות. הוא זכה לטיפול מיידי, התייצב, ופונה להמשך טיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

זלצמן הוא רוכב מקצועי, אחד הטובים בישראל, שסיים במקום החמישי באליפות אירופה עד גיל 23. זצלמן שואף להשיג את הקריטריון האולימפי ובימים אלו אף מתחרה בקבוצה מקצוענית גרמנית, אולם נראה שגם הוא לא היה יכול לעומס החום הכבד ששרר הבוקר.

למזלו הרב, ד"ר עידית שוב, רופאת ספורט בכירה, רופאת הסגל האולימפי באופניים ובין היתר גם רוכבת עלית בעברה, הייתה במקום והעניקה לו טיפול מיידי עד פינויו. הוא פונה במצב בינוני על ידי מד"א להמשך טיפול בבית החולים. לאחר מכן עדכנו מבית החולים כי הוא התאושש ומרגיש טוב, וכי אכן סבל ממכת חום, כשחום גופו הגיע ל-41 מעלות, אולם הוא "התקרר" ויציב ומצבו טוב.

יש לציין כי איגוד האופניים נערך מראש לעומס החום שהיה צפוי לשרור ועשה שינויים מרחיקי לכת בתכנית התחרות על מנת למנוע מקרה שכזה. התחרות למעשה פוצלה לשניים כאשר המאסטרס, הקדטים, הג'וניורס והעילית התחרו היום וכל קטגוריות הילדים ייערכו מחר. בנוסף, הזינוקים הוקדמו מאוד על מנת לא להיכנס לשעות בהן עומס החום כבד במיוחד. למרות ההיערכות הרבה, כאמור, היה זה דווקא אחד הרוכבים המנוסים והבכירים שסבל ממכת חום.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אלמוני הגיב:

    איזה מזל שדר שוב היתה שם! רק בריאות

  • אלמוני הגיב:

    בעיני, מה שתואר לא נחשב היערכות ראויה לשרב כה קיצוני. לא היה ראוי להזיז את התחרות? מה היה קורה אם הוא היה נפטר – האם בדיעבד היינו חושבים שנכון שהתחרות נשארה במועדה?

  • מאיר אסרף הגיב:

    כולם ידעו על מזג אוויר קיצוני אז למה להתעקש ולקיים התחרות בכל זאת ?
    היה צריך לדחות לעוד שבוע יו שבועיים מה קרה ? מבצע צבאי ??
    ראש בקיר, יש לכם מזל שהבחור בחיים.
    חלם

  • הדס הגיב:

    למה בכל מחיר? שיש חום כזה לא עושים תחרות! מעבר למכת חום זה יכול לעשות דום לב! שיבוש ואיבוד במלחים המופרשים בזיעה גורמים להפרעעעה בקצב הלב!!!!!!!

    1. לכאורה ביזיון הגיב:

      לחקור את מי שאישר את התחרות במזג האוויר הזה.
      בצע בצע תרדוף.

  • Liion Eti הגיב:

    ועדת חקירה לא רק אם יש אסון.מזג אוייר קיצוני גם אלוף הוא בן אדם. חוסר אחריות .גם של ההורים.

  • שירן הגיב:

    חוצפה לקיים תחרות בחום כזה

  • אאא הגיב:

    מה שתואר כהיערכות ראויה היא פשוט בדיחה. הכתב כולו תומך השערוריה הזו. אסור היה לדחות את התחרות בכמה ימים עד שבוע? המנטליות הישראלית הצבאית ולאחר מכן התמיכה באתר זה בפשע שבוצע היא פשוט עלובה.

  • עופר הגיב:

    ככהמתנהלים מטומטמים .גל חום יושבים בבית ולא מנסים להיות רמבויים

  • דניאל הגיב:

    קרה לי ארוע דומה ב 2012נ אליפות ישראל בריצה ל 15 ק"מ כאשר החום הגיע ל 33 מעלות. כתוצאה עליה בטרופונין ופינוי בנת"ן להדסה.
    רצוי מאד לבטל תחרויות ובכך למנוע סיכון מיותר

  • SHAHAR הגיב:

    שינויים מרחקי לכת ???
    איזה בן אדם שפוי מאשר אליפות ישראל בחום שכזה ?

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג