בכחול ולבן: ישראל פרמייר טק חשפה את מדי הקבוצה החדשים

הקבוצה הישראלית הציגה את המדים לעונה הקרובה, עם הכיתוב ישראל בולט במרכז החולצה ובגווני הדגל. סילבן אדמס: "נושאים את השם בגאווה", גיא שגיב: "מבהירים בצורה הכי חד משמעית מי אנחנו"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מדי הקבוצה החדשים | צילום: ישראל פרמייר טק

קבוצת האופניים המקצוענית ישראל פרמייר טק חשפה היום (שני) לראשונה את מדיה החדשים לעונת 2024 שתתחיל בעוד שבועות ספורים ב"טור דאון אנדר" באוסטרליה. המדים מציגים באופן בולט גוונים שונים של כחול ולבן כאשר "ישראל"״ מתנוססת כמו תמיד בענק בחלקה הקדמי של החולצה.

לכתבות נוספות בנושא:
ישראל פרמייר טק עוזבת את סבב הנשים, הרוכבות הישראליות ייאלצו לחפש חלופות
הפתעה: טאדיי פוגצ'אר הודיע כי ירכב השנה בג'ירו ד'איטליה
אלמנתו של תומר שפירר ז"ל: "עדיין מזנקת כששומעת אופניים מתקרבים"

הבעלים של הקבוצה סילבן אדמס: "בעונה הקרובה, אפילו יותר מתמיד, נתחרה במרוצים בעולם בצבעי כחול ולבן בגוונים ועיצוב בולטים שיאפשרו לאוהדים שלנו לזהות אותנו כקבוצה ישראלית. בשונה מרוב קבוצות האופניים המקצועניות האחרות בעולם, אנחנו נושאים את 'ישראל' בקדמת שמה הרשמי – כקבוצה המייצגת את המדינה".

"אני משוכנע שהעובדה הזו תהיה מקור של גאווה עבור אוהדי הקבוצה בארץ וברחבי העולם בתקופה קשה זו של התמודדות בעקבות ההתקפה הברברית על מדינתנו והדאגה הגדולה לגורל החטופים שלנו. הקבוצה כולה נחושה לייצג בגאווה את המדינה ואני משוכנע שכל נצחון שנשיג – יעניק קורטוב של גאווה ושמחה. עם ישראל חי!"

הרוכב הישראלי גיא שגיב, שהאריך לאחרונה חוזה ופותח עונה עשירית בקבוצה: "אני מאוד אוהב את המדים החדשים. בעיניי, הצבעים, וכמובן 'ישראל' במרכז, מבהירים בצורה הכי חד משמעית מי אנחנו. זו תהיה העונה העשירית שלנו, ולעניות דעתי – מעולם לא היה חשוב יותר לייצג את ישראל כמו בימים אלו. עבורי זה זה יהיה מקור מוטיבציה משמעותי במיוחד".

גיא שגיב וכריס פרום במדים החדשים | צילום: ישראל פרמייר טק

נושא הדגשת הישראליות במרוצים לא מוצג על ידי הקבוצה סתם כך. רק לפני כחודש פורסם כאן בשוונג, ולאחר מכן בכל רחבי העולם, כי הקבוצה נאלצה להוריד את השם "ישראל" מחלק מהאוטובוסים של הקבוצה בעקבות חשש ביטחוני. עם זאת, הנושא היה רלוונטי רק לתקופת הפגרה והאימונים. בקבוצה הדגישו כי במרוצים עצמם לא רק שלא יסירו את השם ישראל, אלא יציגו אותו בגאווה ובבולטות, כפי שניתן לראות גם במדים החדשים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג