ישראל פרמייר טק עוזבת את סבב הנשים, הרוכבות הישראליות ייאלצו לחפש חלופות

הקבוצה הישראלית הודיעה כי תפסיק את השותפות עם קבוצת רולנד בעקבות "חילוקי דעות בנוגע לחזון", אך בכוונתה לחזור לסבב הנשים בעתיד. הרוכבות הישראליות יחפשו קבוצות אחרות, איגוד האופניים יתגבר את פעילות הנבחרת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רוכבות ישראל פרמייק טק-רולנד | צילום: נועה ארנון

קבוצת הרכיבה הישראלית ישראל פרמייר טק עוזבת את סבב הנשים. הקבוצה הודיעה אתמול (ראשון) ברשתות החברתיות שלה כי היא מפסיקה לקחת חלק בשותפות עם רולנד סייקלינג. מה שהייתה קבוצת "ישראל פרמייר טק-רולנד" בשנתיים האחרונות, כעת תהיה שייכת לחברה השווייצרית בלבד ותיקרא "רולנד סייקלינג טים".

לכתבות נוספות בנושא:
רשמי: ישראל פרמייר טק תקבל הזמנה לכל הגרנד טורים ב-2024
4 ישראלים בסבב: גיא שגיב ואיתמר איינהורן האריכו חוזה בישראל פרמייר טק
הפתעה: טאדיי פוגצ'אר הודיע כי ירכב השנה בג'ירו ד'איטליה

בהודעה הרשמית של הקבוצה נכתב: "ישראל פרמייר טק לא תמשיך בחסות המשותפת שלה בקבוצת הרכיבה ישראל פרמייר טק רולנד בשנת 2024. אחרי שנתיים של חסות, IPT והג'נרל מנג'ר של קבוצת רולנד סייקלינג רובן קונטררס קיבלו החלטה משותפת להיפרד בעקבות חילוקי דעות בנוגע לחזון לפיו הקבוצה צריכה ללכת קדימה. בכוונתה של ישראל פרמייר טק לחזור לפלוטון הנשים בעתיד, אבל בשנת 2024 הפוקוס יהיה על קבוצות הגברים".

נציין כי בניגוד לקבוצת הגברים, שהיא כולה של קבוצת IPT ובבעלותם המלאה של סילבן אדמס ורוני בר און, בסבב הנשים היה מדובר בשיתוף פעולה ובמתן חסות שם לקבוצה השווייצרית.

המשמעות נוגעת גם לרוכבות הישראלית בקבוצת הפיתוח של הקבוצה, אשר כעת ייאלצו לחפש לעצמן קבוצה חדשה בסבב. מדובר על חמש רוכבות, כולן צעירות, שנותרות כעת ללא קבוצה לקראת העונה הבאה: נופר מעוז בת ה-22, אדר שריקי בת ה-19, מעיין צור בת ה-18, אורי בש דובינסקי בת ה-19 ויסמין קרן בת ה-20.

בכל מקרה, באיגוד האופניים ינסו לתגבר את הפעילות של נבחרת ישראל בשנה הקרובה, הן לטובת הרוכבות שלא ימצאו קבוצה והן עבור אלו שיזדקקו לכך כתגבור לצד קבוצתן החדשה. נציין כי אצל הנשים, בדומה לגברים, ענף אופני הכביש מתבסס על קבוצות מקצועניות ולא על נבחרות, אשר מתכנסות בדרך כלל למשימות ספציפיות כמו אליפויות יבשתיות או עולמיות.

אורי בש דובינסקי | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד האופניים

העובדה שלא תהיה קבוצה עם חסות ישראלית בסבב בלי ספק תקשה על הרוכבות הישראליות, אולם ההתפתחות הנשית בענף הגיעה עוד לפני הכניסה של IPT לסבב הנשים, ובעף מקווים כי ההתקדמות תימשך גם כעת. נזכיר כי לישראל היו כבר בשנים האחרונות רוכבות שהגיעו בזכות עצמן לקבוצות מקצועניות אחרות (עומר שפירא, רותם גפינוביץ'), ישראל נכנסה למשחקים האולימפיים פעמיים ברציפות אצל הנשים, וכן ישנה התקדמות גדולה של נבחרת אופני המסלול.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג