רשמי: ישראל פרמייר טק תקבל הזמנה לכל הגרנד טורים ב-2024

בעקבות הישגיה בעונה החולפת, מדורגת הקבוצה הישראלית בין שתי הראשונות בדרג ה"פרו", מה שמעניק לה זכויות של קבוצת "וורלד טור" לעונה הקרובה, ובין היתר מקום מובטח בטור דה פראנס, בג'ירו ובוולטה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רוכבי ישראל פרמייר טק בשאנז אליזה בסיום הטור דה פראנס | צילום: אשלי גרובר, ישראל פרמייר טק

עם תום עונת אופני הכביש, פורסם הדירוג הסופי של הקבוצות בסבב בעונה האחרונה וממנו עולה כי הקבוצה הישראלית ישראל פרמייר טק מדורגת כאחת משתי המדורגות הבכירות מבין קבוצות הפרו (הדרג השני). המשמעות – הקבוצה תזכה להזמנה אוטומטית לכל המרוצים הגדולים ובהם שלושת הגרנד טורים בעונה הקרובה – הטור דה פראנס, הג'ירו ד'איטליה והוולטה אספנייה.

לכתבות נוספות בנושא:
מחשש בטחוני: ישראל פרמייר טק הורידה את השם מאוטובוסים של הקבוצה
הקבוצה מהעוטף נפגשה לראשונה מאז 7.10 בפעילות מרגשת בוולודרום
הרוכבים שסחפו, המיזוג שנבלם והג'ירו הלוהט: סיכום עונת 2023 במרוצי כביש, חלק ב'

מדובר בבשורות נהדרות עבור הקבוצה הישראלית, שעבדה קשה כל העונה כדי לצבור דירוג בכל המרוצים בהם השתתפו רוכביה, כדי להגיע ליעד זה ולא להיות תלויה בחסדי המארגנים של כל מרוץ כדי להיות מוזמנת. למעשה, זכויותיה של הקבוצה בסבב בעונה הקרובה מבחינת הזמנות למרוצים יהיו זהות לכל קבוצות הוורלד טור הבכירות. קבוצה נוספת אשר זוכה למעמד זה בשנה הקרובה היא לוטו-דסטני, אשר מדורגת ראשונה מבין קבוצות ה"פרו".

ישראל פרמייר טק בטור דה פראנס | צילום: IPT

כזכור, בתום עונת 2022, ירדה הקבוצה לראשונה מהדרג הבכיר (הוורלד טור), הכולל 18 קבוצות, אל דרג ה"פרו". המשמעות הייתה שהיא לא מוזמנת באופן אוטומטי לגרנד טורים ולמרוצים גדולים נוספים. הקבוצה אמנם זכתה השנה לכרטיס חופשי גם לג'ירו ד'איטליה וגם לטור דה פראנס (אך לא לוולטה), אולם הייתה צריכה לחכות להזמנה ולא הייתה בטוחה במקומה, מה שכאמור ייחסך ממנה השנה.

רשימת הקבוצות ב-World Tour מתעדכנת כל שלוש שנים ונגזרת מהדירוג של ה-UCI (איגוד האופניים הבינלאומי). שאיפתה של הקבוצה היא בתום שלוש השנים הנוכחיות, כלומר עוד שתי עונות פרט לעונה שהסתיימה זה עתה, להישאר בדירוג גבוה ולחזור לדרג הבכיר. בזמנו, ביקר הבעלים של הקבוצה סילבן אדמס בחריפות את שיטת הדירוג, שמאז השתנתה מעט, גם אם לא באופן קיצוני.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג