אלמנתו של תומר שפירר ז"ל: "עדיין מזנקת כששומעת אופניים מתקרבים"

משפחתו של רוכב האופניים שנרצח על ידי מחבלי חמאס מתקשה להתאושש, וחברי המשפחה מגייסים תרומות לטובתם. בתו בר בת השש מרבה להסתובב עם חולצת הרכיבה: "זה כמו של אבא"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
משמאל: תומר שפירר ז"ל מימין: בתו בר מדליקה נרות | צילום: באדיבות המשפחה

ב-7 באוקטובר, בשעת בוקר מוקדמת, יצא תומר שפירר מביתו לעשות את הדבר שהעניק לו תמיד רגעים מושלמים של חופש וסיפוק: רכיבה על אופניים, כהכנה לתחרות האפיק בה היה אמור להשתתף. תומר לא שב מהרכיבה ההיא. כדורי רוצחי חמאס השיגו אותו בצומת כאשר ניסה לנוס הביתה לרעייתו איתן ושני ילדיו הקטנים. "תגיד לאשתי שאני אוהב אותה" הספיק תומר לומר בשיחה טלפונית קטועה לאחד מחבריו לקבוצה בשניות האחרונות של חייו. כאשר אימו תתקשר אליו כמה דקות אחר כך, היא כבר תספוג קללות בערבית ותבין שמשהו נורא קרה לבנה.

לכתבות נוספות בנושא:
בהכנות לאפיק: רוכבי האופניים תומר שפירר ויבגני גלסקי נרצחו בדרום
נדב רייסברג התחרה ביפן: "רכבתי רועד אחרי ששמעתי על תומר שפירר ז"ל"
יוכל שוב לרכוב: ארז קלדרון בן ה-12 שוחרר משבי חמאס

מאז אותו יום, מרבה אלמנתו לשבת על המרפסת ממנה תמיד השקיפה על תומר כאשר שב מהאימון. "אני עדיין מוצאת את עצמי מזנקת כששומעת אופניים מתקרבים", היא מספרת. "זו תגובה אינסטנקטיבית שאין לי עליה כל שליטה. בשניות הראשונות אני אומרת לעצמי 'הנה תומר חוזר הביתה'. נראה שהזמן שחלף לא עוזר. הגעגועים והכאב רק הולכים וגוברים".

תומר שפירר ז"ל | צילום: יחיאל שובל

מעבר לאסון הקורע אותה ואת המשפחה, היא מוצאת את עצמה מתמודדת עם מצוקה כספית והצורך להקדיש את כל זמנה לבר בת השש וים בן השלוש, הנמצא על הרצף האוטיסטי. חברים מסייעים בגיוס כספי תמיכה ואף פתחו קבוצת פייבוקס ייעודית לשם כך.

תומר נהרג בחולצת הרכיבה של קבוצת האופניים המקצוענית ישראל פרמייר טק, אותה חולצה שבאמצעותה זוהה כאשר נמצא במכוניתו מנוקבת הכדורים כמה ימים אחר כך. האם מספרת שמאז שקיבלה מהקבוצה חולצה זהה, מרבה בתו להסתובב עם החולצה. "זה מעניק לה נחמה. היא אומרת לכולם : 'זה כמו של אבא'".

תמונתה של בר מדליקה נרות חנוכה פורסמה אמש (רביעי) על ידי הקבוצה והתקבלה בהתרגשות רבה על ידי אלפי אוהדי אופניים בכל רחבי העולם. מחר ירכבו חבריו של תומר לזכרו מביתו בגדרה לבית העלמין בו הוא נקבר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג