אלפי רצות ורצים במרוץ איתן להעצמת אנשים ונשים עם מוגבלות

שבוע המודעות לאוטיזם הסתיים במרוץ השנתי המיוחד של העמותה, המשלבת אנשים עם יכולות מיוחדות באימוני כושר, ובשיתוף עיריית ת"א. חיים ילין וטל ברודי הזניקו, כדורסלני הפועל ת"א הגיעו לתמוך
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ההזנקה למרוץ איתן | צילום: איתן כל אחד יכול

אלפי רצות ורצים השתתפו הבוקר (שישי) במרוץ איתן RUN להעצמת אנשים ונשים עם מוגבלות, בסימן החוסן והרוח הישראלית. המרוץ נערך בפארק הירקון בתל אביב ביוזמת עמותת "איתן-כל אחד יכול", ובשיתוף רשות הספורט של עיריית תל אביב- יפו.

לכתבות נוספות בנושא:
"רצתי מפארק הירקון לקהיר": שיבושי ה-GPS הגיעו למרכז, מה אפשר לעשות?
כבוד: 3 אתלטי עבר אגדיים נכנסו להיכל התהילה של הספורט בת"א-יפו
יוצאים לדרך: 260 רצות ורצים למען שלוה החלו את המסע למרתון ניו יורק

במרוץ, שנערך בשבוע של יום המודעות הבינלאומי לאוטיזם, לקחו חלק מתאמני ומתאמנות העמותה, צעירים וצעירות עם מוגבלות, יחידות מובחרות בצה"ל, נציגים ונציגות מכוחות הביטחון, רצות ורצים מהעוטף ומשתתפים ומשתתפות מכל רחבי הארץ. בין מזניקי המרוץ היו חבר הכנסת וראש המועצה אזורית אשכול לשעבר חיים ילין וכדורסלן העבר וחתן פרס ישראל טל ברודיג וסגן וממלא מקום ראש עיריית תל אביב- יפו, מחזיק תיק הספורט בעירייה, ליאור שפירא.

דגל ישראל בקו הזינוק במרוץ איתן | צילום: אורן אלון

ספורטאים רבים הגיעו לתמוך ברצים, ובהם כדורסלני קבוצת הפועל תל אביב, כולל קפטן נבחרת ישראל תומר גינת, וכן אקסבייר מנפורד ודאסטי האנאס. עוד רצו נאור גלילי מנכ"ל מכבי ישראל, ומאות ספורטאים צעירים, וכן מאמנים ואנשי צוות מאגודת מכבי תל אביב על ענפיה השונים ועוד.

תומר גינת: "ברגע שסיפרו לנו על האירוע הזה – הדבר הראשון שהרגיש לנו הכי הגיוני וטבעי זה להגיע לפה ולהיות אתכם. זה אירוע מאוד מרגש ואנחנו מאושרים לקחת חלק ממנו. לראות את הקהילה המדהימה הזאת משתלבת בחיי היום-יום זה כיף גדול. אני בטוח שניקח חלק באירועים כאלה גם בעתיד".

במרוץ נערכו מקצים עממיים ל-8 ק"מ, 5 ק"מ ו-3 ק"מ, כשבסיום נהנו אלפי הרצות והרצים ובני משפחותיהם מאקספו חגיגי בכניסה חופשית שכלל הופעות, דוכני מזון, מיצגים הפעלות לכל המשפחה, משחקי כדור, מתנפחים ועוד, חלקם עסקים של מפונים מהדרום והצפון.

שחקני הפועל תל אביב בכדורסל ואופיר וגמן במרוץ איתן | צילום: איתן כל אחד יכול

נאור גלילי, מנכ"ל מכבי ישראל, שמשתתף דרך קבע במרוצי איתן: "מכבי ישראל חרט על דגלו קידום והעצמה של הפעילות למען הקהילה, בתמיכה בעמותות שמקדמות נושאים ערכיים חשובים של צרכים מיוחדים. איתן כל אחד יכול היא עמותה מובילה שמקדמת פעילות ראויה ומבורכת. אנו שמחים וגאים להיות שותפים בדרך הזו בשנים האחרונות, לצעוד ולרוץ עם גיבורי העל של איתן – ועם כלל האוכלוסיות במדינת ישראל".

עמותת איתן הוקמה בשנת 2015 וחרטה על דגלה את השילוב בין אנשים עם יכולות מיוחדות (צרכים מיוחדים) לבין אימוני כושר. "איתן" הוקמה על ידי יניב בניאן והודאל יחזקאל, חברי ילדות וכיום מנכ"לים משותפים ומייסדים ששירתו ביחידות מובחרות בצה"ל. מטרת העמותה היא להיעזר בספורט כאמצעי להעצמה ולפיתוח יכולות תקשורתיות, התנהגותיות, כישורי חיים, עצמאות, הגשמה אישית ומקסום הפוטנציאל האישי. לעמותה למעלה מ-500 מתאמנים ומתאמנות ברחבי הארץ, אשר משתתפים בשיעורי ספורט שונים, החל מריצה, יוגה, שחייה, קרב מגע ועוד.

טל ברודי עם נאור גלילי, אור שיניוק, ורד עצמון והודאל יחזקאל | צילום: איתן כל אחד יכול



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג