יוצאים לדרך: 260 רצות ורצים למען שלוה החלו את המסע למרתון ניו יורק

אחרי שהמשלחת נאלצה להישאר בארץ בשנה שעברה בעקבות המלחמה, מספר שיא של רצים ורצות נכללים בה השנה ויגייסו תרומות לילדי שלוה. המסע הושק באירוע חגיגי, כשמדי האימון נבחרו בצבע צהוב למען החזרת החטופים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אירוע השקת נבחרת שלוה למרתון ניו יורק 2024 | צילום: אבישי בדולח

המסע מתחיל מחדש. נבחרת הריצה של ארגון שלוה, המשתתפת בשנים האחרונות במרתון ניו יורק ומגייסת כסף לטובת העמותה, נאלצה השנה לדחות את השתתפותה במרוץ עקב אירועי 7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל. כל 120 הרצות והרצים שהתאמנו במשך כחצי שנה נשארו בישראל, אך השנה כפיצוי, מתוכננת לצאת נבחרת גדולה יותר של 260 חברים וחברות, המהווה את אחת הקבוצות הגדולות ביותר בעולם שמשתתפות במרתון, שאינה מארה"ב.

לכתבות נוספות בנושא:
ביקוש שיא: רק 4 אחוז מהנרשמים להגרלה למרתון ניו יורק התקבלו
תכנית אימונים למרתון למתקדמים: כך תרדו מגבול 4 השעות

רצים בשביל האפטר פארטי: הדי ג'יי שפתח מועדון ריצה ומשיק סדרת מרוצים

באירוע השקת הנבחרת שהתקיים במרכז שלוה בירושלים, נפגשו כל 260 הרצות והרצים מכל רחבי ישראל, מכלל המגזרים, הגילים והמקצועות. את הנבחרת יוביל סער בוכבינדר, רץ על הרצף האוטיסטי, אלוף הספיישל אולימפיקס במקצי 5,000 ו-10,000 מטר, וירוצו בה גם מגישת מהדורת חדשות 13 הילה קורח, משנה למנכ"ל בנק יהב אסף גיל, מנהל מותג פיניש באירופה ואוסטרליה עמוס פם ועוד.

חברי הנבחרת ד"ר אמיתי לורבר ואביגיל לורבר | צילום: אבישי בדולח

מי שמובילים את הצד המקצועי הם נבחרת של שישה מאמנים: המאמן הראשי דורון בוקסר, ויחד איתו שליו ברוש, איתן גפני, מני שחק, רויטל ברכה והודיה יהב.

מדי האימון של סקוני, אותם קיבלה הנבחרת באירוע, נבחרו השנה בצבע הצהוב, ועליהם הודפס סמל השבת החטופים, להעלאת המודעות והקדשת האימונים לחזרתם, בתקווה כי ישובו הרבה לפני שמרתון ניו יורק יוזנק. באירוע נכחו קלמן סמואלס מייסד ונשיא ארגון שלוה, חניתה מי-טל מנכ"לית סאקוני- נותנת החסות הראשית, השחיין האולימפי יואב ברוק שכיום הוא הבעלים של איסתא ספורט, יוחנן סמואלס מנכ"ל שלוה, דנית ועמוס ריינד הבעלים של ריינד-אופטיקס ואיתמר שבח משנה למנכ"ל שלוה ומי שיזם את פרויקט מרתון ניו יורק בארגון.

צוות המאמנים של נבחרת שלוה | צילום: אבישי בדולח

נבחרת 'שלוה סקוני' התחילה את דרכה בשנת 2022 ועשתה היסטוריה כאשר לראשונה יצאה נבחרת ישראלית של 65 רצות ורצים שרצו את מקצה המרתון המלא (42.2 ק"מ) עבור ילדי שלוה, וכל אחד מהם גייס תרומות עבור הילדים ומשפחותיהם. בשנת 2023, המספר כמעט הוכפל ו-120 רצות ורצים הרכיבו את הנבחרת, שכאמור לא יצאה לאור המלחמה. כעת, 260 חברי הנבחרת יקדישו את הריצה שלהם למען עם ישראל, ניצחון הרוח וחיזוק האחדות, ה"ביחד" וקבלת האחר, וזאת כדי שילדי ומשפחות שלוה יוכלו לכבוש את המרתונים האישיים שלהם על בסיס יומי. כי בשלוה מאמינים שלכל אדם, בכל גיל, מגיעה ההזדמנות לממש את הפוטנציאל הטמון בו.

על מנת שהנבחרת תוכל לצאת ולייצג את ישראל בכבוד ישנם נותני חסויות וביניהם סקוני כחסות הראשית, בנק יהב, מותג ניקיון המדיח פיניש, תנובה GO, ריינד אופטיקס, קרן גוש עציון לפיתוח, נדב דמרי תיירות ומייפל פיננסים. את הליווי התעופתי, התיירותי והלוגיסטי לנבחרת מעניקה איסתא ספורט הנציגה הבלעדית של מרתון ניו יורק בישראל.

איתמר שבח | צילום: אבישי בדולח



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג