ביקוש שיא: רק 4 אחוז מהנרשמים להגרלה למרתון ניו יורק התקבלו

מארגני המרתון היוקרתי קיבלו כ-165 אלף בקשות להרשמה, המספר הגבוה ביותר פרט למרתון שבוטל בעקבות הקורונה. כ-14 אלף ישתתפו דרך מסלול הצדקה, כשהצפי הוא למעל 50 אלף רצות ורצים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרתון ניו יורק. מהגדולים בעולם | צילום: shutterstock

לא קל לרץ חובב להתקבל כך סתם למרתון ניו יורק, שידוע כאחד המרתונים המבוקשים בעולם, וכעת מתברר עד כמה. ביום חמישי הודיע ארגון ה-New York Road Runners (NYRR), המארגן את המרתון היוקרתי, כי רק כ-4 אחוזים מאלה שהגישו מועמדות להגרלת מרתון ניו יורק 2024 התקבלו למרוץ, שיוזנק ב-3 בנובמבר.

לכתבות נוספות בנושא:
מטורף: שבר את שיא העולם בריצת חצי מרתון יחף על השלג
ספוטיפיי חשף: אלו שירי הריצה הפופולריים ביותר בעולם
2 רצים, 2 עולמות: על ההבדלים המשמעותיים בין מתאמנים בדרך למרתון

הארגון קיבל כמעט 165,000 פניות – הכמות השנייה בגודלה בהיסטוריה, כשרק למרוץ של שנת 2020, שבוטל מאוחר יותר עקב מגיפת הקורונה, התקבל מספר פניות גדול יותר.

המפגן הישראלי במרתון ניו יורק 2023 | צילום: לירי אגמי

ב-NYRR מצפים שיותר מ-50 אלף רצים ורצות ישתתפו במרוץ השנה. בשנה שעברה זינקו למרוץ 51,933 אנשים, מה שהפך אותו למרתון הגדול ביותר בעולם בשנת 2023. גם שיעור הסיום היה גבוה במיוחד, כאשר 98.9 אחוז מהמשתתפים שזינקו גם חצו את קו הסיום בסנטרל פארק.

כמובן שההגרלה הכללית אינה הדרך היחידה להתקבל למרוץ וישנן דרכים נוספות, אחת הידועות שבהן היא מסלול הצדקה, בו הרצים עושים זאת כגיוס כספים עבור עמותות שונות. כ-14 אלף מהמשתתפים עושים זאת דרך מסלול זה. בארץ אנו מכירים היטב את נבחרת הרצים של עמותת "שלווה" שעושה זאת כבר כמה שנים ומגייסת כספים למען העמותה.

מרתון ניו יורק | צילום: Shutterstock

מרתון ניו יורק הוא אחד מששת המייג'ורים של עולם המרתון, יחד עם שיקגו, ברלין, בוסטון, טוקיו לונדון. הוא אהוב במיוחד על רצים ישראלים והשנה, על אף סמיכות המרוץ ל-7 באוקטובר וביטולים רבים של הרגע האחרון (כולל של נבחרת שלווה) השתתפו 46 ישראלים במרתון, שכלל גם מיצגים ומפגנים למען ישראל ולהחזרת החטופים. ב-2022 לקחו חלק במרתון 109 רצות ורצים מישראל.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג