רצים בשביל האפטר פארטי: הדי ג'יי שפתח מועדון ריצה ומשיק סדרת מרוצים

זוכה הגראמי דיפלו ידוע כחובב ריצה ומרתוניסט, וכעת לוקח את האהבה שלו לספורט לשלב הבא וישלב בין המוזיקה לסדרת מרוצים חדשה של 5 ק"מ. שני האירועים הראשונים: בספטמבר בארה"ב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דיפלו בסיום מרתון לוס אנג'לס | צילום: אינסטגרם

הדי ג'יי דיפלו הוא אחד האמנים המצליחים והאהובים בארה"ב, הן בזכות עצמו והן כחלק מההרכב מייג'ור לייזור. הוא זכה בשלושה פרסי גראמי לאורך הקריירה, וגם אם אתם לא מכירים את שמו, כנראה שאת המוזיקה שלו שמעתם יותר מפעם אחת. אם זה לא מספיק, הוא גם הופיע בישראל בארבע הזדמנויות שונות. אלא שלא רבים מכירים את הקשר שלו לעולם הספורט בכלל והריצה בפרט, קשר שעולה מדרגה כעת.

לכתבות נוספות בנושא:
ביקוש שיא: רק 4 אחוז מהנרשמים להגרלה למרתון ניו יורק התקבלו
מטורף: שבר את שיא העולם בריצת חצי מרתון יחף על השלג
ספוטיפיי חשף: אלו שירי הריצה הפופולריים ביותר בעולם

דיפלו בן ה-45 הוא רץ חובב ואפילו מרתוניסט, שעורר סערה כשלאחר שסיים בשנה שעברה את מרתון לוס אנג'לס כתב ברשתות החברתיות שעשה זאת תחת השפעת LSD, ושיתף ששילם על כך ביוקר בחלקים האחרונים של הריצה. כעת, הוא משיק מועדון ריצה חדש, Diplo's Run Club, שיכלול גם סדרת מרוצים של 5 ק"מ. אחרי המרוצים, איך לא, ייערכו מסיבות מושקעות למשתתפים, עם סטים של תקליטנים מפורסמים.

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Diplo’s Run Club‎‏ (@‏‎diplosrunclub‎‏)‎‏

בסרטון שהעלה לאינסטגרם שלו מיד בסיום אימון ריצה סיפר: "בכל מקום שאני מגיע אליו בעולם, אני רץ 3, 4, 5 מייל. אז פתחתי מועדון ריצה, אנחנו הולכים לרוץ 5 ק"מ, ואנחנו הולכים לחגוג אחרי זה. שני האירועים הראשונים יהיו בספטמבר, בסיאטל ובסן פרנסיסקו, זה הולך להיות אדיר".

בהודעה רשמית לתקשורת הרחיב: "במהלך השנים האחרונות, הכפלתי את העיסוק שלי בכל מה שנוגע לבריאות ואורח חיים ברא, וריצה הייתה חלק גדול מזה. אני נרגש סוף סוף לשלב שניים מהדברים האהובים עליי באירוע אחד: כושר ותקלוט".

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Diplo’s Run Club‎‏ (@‏‎diplosrunclub‎‏)‎‏

דיפלו פתח למועדון הריצה עמוד באינסטגרם, שכבר הגיע קרוב ל-20 אלף עוקבים תוך זמן קצר. בנוסף, הוא השיק אתר רשמי בו כבר מופיעים שני האירועים הראשונים, ובו ניתן להירשם למועדון ולקבל עדכונים על אירועים נוספים, כמו גם להאזין למוזיקה חדשה של דיפלו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג