אחרי שאחותו גאיה נרצחה ב-7.10, עידו שואב ממנה השראה בדרך לצ'אלנג' ישראמן

עידו כליפה יעמוד ב-1 במרץ לראשונה על קו הזינוק של צ'אלנג' ישראמן, אך הדרך לשם הייתה עבורו קשה במיוחד. בראיון מיוחד, הוא מספר על ההחלטה לחזור לספורט למרות הכל ומשתף: "לגאיה יש חלק גדול בזה שאני פה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עידו כליפה | צילום: גולדי רייך

ב-7 באוקטובר, עידו כליפה איבד את אחותו גאיה, שנרצחה בפסטיבל המוזיקה נובה בקיבוץ רעים. ילדה מדהימה, שרק רצתה לרקוד ולשמוח, אך נקטפה בטרם עת על ידי מחבלי החמאס באותה שבת שחורה.

לכתבות נוספות בנושא:
סיפורו של הישראמן אלי בלאלי: אב שכול פעמיים שמסייע למשפחות שכולות במלחמה
צפו: גם כשהוא מפונה מביתו, דן אלתרמן ממשיך להתכונן לצ'אלנג' ישראמן 2024
רס"ן חן יהלום ז"ל יונצח בצ'אלנג' ישראמן בקטגוריה חדשה – "מאסטרס יהלום"

עידו, שהיה בכלל שחקן כדורסל בעברו, גילה את עולם הטריאתלון בשנים האחרונות והתקשה, כמו רבים, לחזור לשגרת האימונים בצל האבל הכבד. אלא שדווקא מאותו האבל, נולדה ההחלטה שלו לשאוב השראה מגאיה והאור שהפיצה בחייה, לחזור להתאמן ביתר שאת ולהירשם לראשונה בחייו לצ'אלנג' ישראמן, שם הוא עתיד להתחרות במקצה 113 לחצי איש ברזל.

נפגשנו עם עידו לאחר אחד מאימוני הריצה שלו עם קבוצת MyWay בפארק הירקון, והוא סיפר על המסע שלו בדרך ליעד, ועל המקום שתופסת גאיה במסע הזה: "זה הגיע ממנה, היא נותנת לי את הפוש במהלך אימונים כשקשה לי, אני מוצא את עצמי מדבר איתה בזמן אימון, יש לה חלק גדול בזה שאני פה".

צפו בכתבה המלאה עם עידו:



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג