רס"ן חן יהלום ז"ל יונצח בצ'אלנג' ישראמן בקטגוריה חדשה – "מאסטרס יהלום"

הטריאתלט המעוטר, שנהרג מפגיעת רכב באופניו בעת חופשה מהמילואים, יונצח בתחרות בה הצטיין. המהירים והמהירות מכל קבוצות הגיל במקצה לחצי איש ברזל יזכו לפרס כספי וגביע מיוחד על שמו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
חן יהלום ז"ל בישראמן 2022 | צילום: צלמי שוונג

בישראמן 2022, עמד חן יהלום ז"ל על ראש הפודיום באילת, כטריאתלט המהיר ביותר במקצה חצי איש הברזל מבין כל ספורטאי קבוצות הגיל. השנה, לאחר מותו הטרגי, תושק במסגרת צ'אלנג' ישראמן 2024 קטגוריה חדשה שתוקדש לזכרו – "מאסטרס יהלום", למהירות ולמהירים ביותר מבין קבוצות הגיל בחצי המרחק.

לכתבות נוספות בנושא:
סיפורו של הישראמן אלי בלאלי: אב שכול פעמיים שמסייע למשפחות שכולות במלחמה
תחרות "מלך ומלכת ההר" בצ'אלנג' ישראמן 2024 תיקרא על שמו של נדב גולדשטיין ז"ל
רועי זוארץ מסביר: מה מיוחד בצ'אלנג' ישראמן והטיפים שלו למסלול

המשמעות – שלושת המהירים ושלוש המהירות ביותר מכל המשתתפים שאינם במקצה העלית (שקלול התוצאות מכלל קבוצות הגיל) יזכו בפרס כספי של 2,000 ש"ח למנצח ולמנצחת, 1,000 ש"ח למקום השני ו-500 ש"ח למקום השלישי. את הפרסים הכספיים מעניקה משפחתו של חן ז"ל, אשר גם יגיעו לטקס הסיום ויעניקו את הפרסים בעצמם למנצחות ולמנצחים.

חן יהלום ז"ל בישראמן 2022 | צילום: צלמי שוונג

מותו של חן בנובמבר האחרון היכה בהלם את קהילת הטריאתלון וספורט הסיבולת הישראלית. חן נהרג מפגיעת רכב בעת אימון רכיבה על אופניו בסמוך לעיר חולון. מ-7 באוקטובר היה חן במילואים בעזה כקצין בגדוד 8159 של חיל התותחנים. הוא חזר לסוף שבוע להתרעננות ויצא לרכיבת שבת בשעה מוקדמת יחד עם חבריו הטובים לעולם אנשי הברזל עמית שקד ויניב פתאל, אולם במהלך הרכיבה בשולי כביש 44, רכב פרטי התנגש בשלושה והעיף אותם מאופניהם, כאשר חן נפצע קשה ונפטר לאחר זמן קצר בבית החולים וולפסון.

חן היה מוכר לרבים בעולם טריאתלון המרחקים הישראלי. הוא התאמן בקבוצת TRIHARD של גל תיכון (ב"סקוואד") וזכור כאחד המתחרים החזקים בישראמן (5:09:04 שעות בחצי המרחק). בנוסף, הוא החזיק בזמן מהיר מאליפות העולם באיש ברזל 2022 מקונה, 10:22:09 שעות, והגיע שמיני בקבוצת הגיל שלו בחצי איש ברזל באיירונמן טבריה ב-2021 עם 4:39:39 שעות. הוא התחרה גם במשחים ובמרוצים, כאשר במרתון טבריה אשתקד סיים במקום ה-22 לגילו עם סאב-3 איכותי, 2:56:45 שעות. רק לפני המלחמה התחרה בטריאתלון אשדוד וניצח את הקטגוריה במקצה האולימפי עם 2:14:58 שעות.

חן יהלום ז"ל (משמאל) עם יניב פתאל וירון ליטן | צילום: פרטי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג