סיפורו של הישראמן אלי בלאלי: אב שכול פעמיים שמסייע למשפחות שכולות במלחמה

סיפורו של אלי בלאלי הוא קורע לב, אך גם מעורר השראה. הוא איבד את בנו ובתו, אך בחר בחיים ובספורט, ובימים אלה מלווה את המצטרפים למעגל השכול ברגעיהם הקשים ביותר. במקביל, הוא מתאמן לצ'אלנג ישראמן, פגשנו אותו באחד האימונים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אלי בלאלי בישראמן 2023 | צילום: צלמי שוונג

כשמסתכלים בעמוד התוצאות של אלי בלאלי מתחרויות סיבולת, מגיעים ללא פחות מ-25 עמודים מתחרויות שונות, ממרתון טבריה ב-1995, דרך שלל מרוצים וטריאתלונים, וכמובן 7 פעמים ישראמן, מ-2012 ואילך, כמעט בכל שנה. אלא שמלבד היותו ספורטאי ותיק ומעוטר, לבלאלי סיפור אישי יוצא דופן וכזה שמסעיר את הנפש, אך בו בעת גם מעורר השראה, במיוחד בימים אלה.

לכתבות נוספות בנושא:
תחרות "מלך ומלכת ההר" בצ'אלנג' ישראמן 2024 תיקרא על שמו של נדב גולדשטיין ז"ל
רועי זוארץ מסביר: מה מיוחד בצ'אלנג' ישראמן והטיפים שלו למסלול
האזינו לפודקאסט: בין אופטיקה לאיש ברזל

אלי הוא אב שכול פעמיים – ב-2006 בנו הבכור זיו נפל במלחמת לבנון השנייה ולפני שנתיים וחצי נפטרה גם בתו מיכל אחרי מאבק במחלת הסרטן. למרות האובדן הקשה, הוא לקח על עצמו במהלך מלחמת "חרבות ברזל", לאחר בקשה אישית משר הביטחון, דווקא להיות זה שמסייע למשפחות השכולות מהמלחמה מתוך ניסיונו המר, ומנחם אותם ברגעיהם הקשים ביותר.

צפו בכתבה המלאה על אלי בלאלי:

"מה שמחזיק אותי אלו שני דברים", הוא משתף בגילוי לב: "הספורט, שאני עושה אותו כל הזמן, ומשתדל לא לוותר לעצמי; והנכדים, אשתי היקרה והחברים. הסביבה שלי מחזיקה אותי לבחור בחיים ולהמשיך בחיים".

בימים אלה מתכונן אלי לתחרת הצ'אלנג ישראמן באילת, בה יתחרה במרחק לחצי איש ברזל ומתאמן בקבוצת MyWay: "אני עושה את זה באהבה, נכדיי בסיום מחכים לי ומלווים אותי ב-100 מטרים האחרונים, זה מה שמחזיק אותי כל התחרות להגיע לסיום".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג