אחרי הכדורגל והכדורסל: גם הליגה בשחייה חוזרת רשמית

הספורט חוזר אט אט לפעילות, ובאיגוד השחייה הודיעו על חזרתה של הליגה במתכונת מותאמת למצב עם תחרויות קטנות באגודות. אליפות ישראל בבריכות קצרות לא תתקיים, אליפות גדולה ראשונה מתוכננת לפברואר או מרץ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
חוזרים לזנק | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

מאז תחילת המלחמה כל אירועי הספורט בישראל נעצרו, גדולים כקטנים. בשבוע האחרון התבשרנו כי הליגות בכדורגל ובכדורסל צפויות לחזור לפעילות, כמו גם ענפי כדור נוספים, על פי הנחיות פיקוד העורף. כעת, גם איגוד השחייה הודיע על חזרתן של תחרויות הליגה, במתכונת מעט שונה שתתאים להנחיות.

לכתבות נוספות בנושא:
הבעת אמון: ישראל תארח את גביע העולם בשחייה במים פתוחים ב-2024
נבחרת ישראל בשחייה לא תצא לאליפות אירופה בבריכות קצרות
במסלול של משחה תנינים: אתגרית העוטף וחברים שחו למען השבת החטופים

בשלב ראשון הודיע האיגוד על ארבע תחרויות ליגה – שתיים לצעירים (עד גיל 14) ושתיים לנוער ובוגרים. המחזור הראשון לצעירים ייערך בסוף השבוע של ה-30 בנובמבר עד 3 בדצמבר, ולנוער ובוגרים שבוע אחד לאחר מכן. בכל תחרות ייערכו בין ארבעה לחמישה משחים בסגנונות השונים, כשכל שחיין או שחיינית יוכלו לשחות עד שלושה משחים שונים.

יהב חלג שוחה | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

התחרויות ייערכו במתכונת אגודתית, בבריכות הבית של כל אחת מהקבוצות, עם שופטים רשמיים של איגוד השחייה. מרבית האגודות צפויות לעבוד יחד כדי לייצר תחרות "מחוזית" בין כמה אגודות קרובות, למעשה כפי שהיה נהוג במשך שנים ארוכות בליגה.

בהמשך, צפויה גם חזרה לתחרויות ארציות, כאשר אמנם אליפות ישראל בבריכות קצרות, שנערכת בכל שנה בדצמבר, לא תיערך השנה במתכונתה הרגילה, אולם הצפי הוא שבפברואר או במרץ כבר ייערכו אליפויות גדולות ארציות במכון וינגייט, כמובן בהתאם למצב ובכפוף להנחיות פיקוד העורף.

תחרות שחייה במכון וינגייט | צילום: גלעד קוולרצ'יק

נציין כי כבר בשבועות האחרונים הרימו חלק מהאגודות את הכפפה וארגנו בעצמן מפגשים פנימיים קטנים (Dual Meet וכד'). בשבוע שעבר אף נערכה ביוזמה של האגודות תחרות במכון וינגייט בין כמה אגודות, בהן אגודות העוטף, במתכונת ISL (ניקוד קבוצתי). כעת, ניתנת לכך גם מסגרת רשמית. בהמשך, צפויות לחזור גם תחרויות המאסטרס, השחייה האמנותית והמים הפתוחים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג