ספורטאים מהירים כמוכם זקוקים לביטוח מהיר: הצעה לביטוח רכב תוך פחות מדקה

הכשרה חברה לביטוח מציגה את go ביטוח דיגיטלי תוך פחות מדקה ובמחיר משתלם ומה אחרי הרכישה? אפליקציה ייחודית ויעילה תסייע לכם בזמן אמת במקרה של תאונה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רוצים לנסות? לרכישת ביטוח תוך פחות מדקה לחצו כאן

אנחנו רוצים לתת לאנשי קהילת הספורט את המוצר הטוב ביותר ואת ההבנה הטובה ביותר בכל הקשור לעולם הרחב של ביטוחים – לכן הקמנו את שוונג it –זירת ביטוח ופיננסים המיועדת לאנשי קהילת שוונג.


כבר לא צריך לעבור פרוצדורה מסובכת ויקרה כדי לבטח את הרכב. ביטוח רכב דיגיטלי מלא המציע שירות חדשני בזמנכם הפנוי ובאופן ידידותי. הכשרה חברה לביטוח מציגה את go ביטוח דיגיטלי תוך פחות מדקה ובמחיר משתלם. ואחרי הרכישה? אפליקציה ייחודית ויעילה תסייע לכם בזמן אמת במקרה של תאונה.

גם אתם חוטפים כאב ראש כשמגיע מועד חידוש רישיון הרכב, או כשאתם צריכים לרכוש פוליסה חדשה? אין סיבה להילחץ. שירות ייחודי ומתקדם, מבית "הכשרה חברה לביטוח", מציע לכם את הדרך האלגנטית והנוחה ביותר לבטח את הרכב, מבלי להסתבך בפרוצדורות מתישות.

go ביטוח דיגיטלי לרכב, מבית "הכשרה חברה לביטוח", הוא מוצר חדשני, המותאם באופן מושלם למאה ה-21 ולאורח החיים המהיר והאינטנסיבי של כולנו. בעזרתו, תהליך רכישת הפוליסה מתבצע באופן דיגיטלי מלא. מ"המשהו המעיק הזה, שצריך לסגור", הופך נושא הביטוח ליעיל וקליל.

איך זה עובד? פשוט, מהיר וקל: נכנסים לאתר, מזינים פרטיים אישיים, מקבלים הצעת מחיר תוך 59 שניות בלבד
משלמים – והופ, הרכב מבוטח. כמה פשוט, ככה נוח. ותוך 2 דקות סיימנו את הכל.

אחרי רכישת הביטוח מורידים לנייד את האפליקציה, שבאמצעותה ניתן לדווח על תאונות בזמן אמת. אתם מעורבים, חלילה, בתאונה? נאלצים להזמין גרר? זקוקים במקביל לרכב חלופי? אין בעיה: נכנסים לאפליקציה ונהג הגרר מגיע למקום התאונה, מביא עמו רכב חלופי, לוקח את הרכב שלכם לטיפול ואחרי התיקון גם מחזיר לכם את האוטו הביתה. חשוב לזכור: נציג מוקד שירות עומד לרשות המבוטחים כל העת, 24 שעות ביממה, למי שרוצה בכל זאת לקבל מענה אנושי, או לברר נקודה שאינה ברורה.

אתם מעורבים בתאונה? האפליקציה שלנו תדע לטפל בכך | צילום: Image by Marcel Langthim from Pixabay

go ביטוח דיגיטלי לרכב הוא פיתוח חדשני, שחוסך לנעזרים בו זמן, כאב ראש, וגם כסף. כן, רכישת פוליסה ב-GO משתלמת וזולה יותר – עסקים בעולם הדיגיטלי חוסכים בעלויות, ואת החיסכון הזה החליטו ב"הכשרה" לגלגל ישירות אל הצרכנים.

זאת ועוד: בחברות הביטוח יש לא מעט גורמים, שמחפשים "לערפל" את העסק. אותיות קטנות, התחכמויות, סעיפים לא ברורים. את כל אלה לא תמצאו ב-go ביטוח דיגיטלי. לרכב אין אותיות קטנות, אין הסתרות, אין סעיפים לא ברורים. לעומת זאת, יש שקיפות מלאה ותהליך ברור ופשוט, שכתוב בגובה העיניים. כך, קל מאוד להבין על מה משלמים ואיזה שירותים מקבלים, ולא מוציאים כסף מיותר על סעיפים בלתי נחוצים. הנה לכם דוגמה ליחסי אמון והגינות בין הלקוח לחברת הביטוח שלו.

בימים האחרונים השיקו באפליקציית go ביטוח דיגיטלי לרכב פיצ'ר חדש, המקנה הטבה נוספת לרוכשי הביטוח: מורידים את האפליקציה, מצלמים את הרכב ומקבלים החזר של 150 שקל מעלות הביטוח.

"הכשרה חברה לביטוח" היא אחת מחברות הביטוח והפיננסים הוותיקות בישראל. היא הוקמה ב-1972 ומציעה מאז מגוון שירותים ומוצרים בתחומי הביטוח הכללי, ביטוח החיים ועוד. ב-2006 קנתה את החברה קבוצת אלעזרא, שבמסגרתה פועלות גם חברת הרכב והליסינג "אלבר", חברת "ממסי", חברת הנדל"ן "אפרידר", ועוד. "הכשרה חברה לביטוח" היא הזרוע הביטוחית של הקבוצה כולה.

אז אם אתם רוכשים רכב, או צריכים לחדש בקרוב את הביטוח שלכם, קליק אחד קטן יעזור לכם לעבור את התהליך בלי כאב ראש, בפחות זמן ובפחות כסף: לרכישת ביטוח ב-2 דקות לחצו כאן.


תוכן שיווקי




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג