העולם השתנה! גם אתם…

אנחנו חיים בעולם חדש, דינמי, כזה שלא מאפשר לנו לנוח, אז מגיע לנו שהדברים החשובים לנו באמת גם יהיו כאלה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נסו אותנו: אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לקישור כאן, לבדוק הצעה לביטוח רכב לפני חידוש הביטוח.


אתם מכירים אותנו לא מאתמול וחשוב לנו להביא לכם את הדברים המתקדמים והחדשניים בספורט שלכם מהארץ ומהעולם. כעת, יצאנו בשיתוף פעולה חדש שכולו מכוון לכם גולשי שוונג שיודעים לבחור את הדברים שעושים להם טוב גם בספורט וגם בחיי היומיום. אז איפה אנחנו נכנסים לתמונה? ובכן, ענף הביטוח עובר שינוי , מעולם ישן של חוסר שקיפות לעולם חדש עם שקיפות מרבית, אך לפעמים עודף המידע מבלבל עד כדי מתיש. אנחנו חיים בעולם חדש, דינמי, כזה שלא מאפשר לנו לנוח, לכן בחרנו בשוונג להיכנס לעולם הביטוח והפיננסים ולקחת בו חלק אקטיבי מתוך מטרה לעשות סדר בכל העולם הזה של ביטוח ופיננסים ולהציע לכם מוצר חדשני, דיגיטלי וייחודי.

מוצר חדשני, דיגיטלי וייחודי | צילום: Image by Mizianitka from Pixabay

אנחנו רוצים לתת לאנשי קהילת הספורט את המוצר הטוב ביותר ואת ההבנה הטובה ביותר בכל הקשור לעולם הרחב של ביטוחים שבו כל יום יש מוצר חדש, כיסוי חדש, עלות חדשה ופרסום חדש. מבולבלים? גם אנחנו –
ולכן הקמנו את שוונג it –זירת ביטוח ופיננסים מיועדת לאנשי קהילת שוונג.

בימים אלו אנחנו עמלים על קטגוריה חדשה וייעודית, בזירת הביטוח של מידע והטבות בתחומי הביטוח והפיננסים. הזירה תכלול מספר קטגוריות: מידע, מוצרים, הטבות והנחות במוצרי הביטוח והטבות ייחודיות למי שיבחר לרכוש ביטוח באמצעות שוונג it.

צפו | כך נראה השירות המתקדם והייחודי שלנו

הסנונית הראשונה היא ביטוח רכב, מוצר שנחשב לזמין והנפוץ ביותר בתחום הביטוחים ושניתן לחסוך בו הכי הרבה:
לאחר בדיקות מול מרבית החברות בשוק התחלנו בשיתוף פעולה ייחודי עם go ביטוח דיגיטלי (מבית הכשרה חברה לביטוח). המוצר הראשון הוא ביטוח רכב go המאפשר שירות חדשני , נח נגיש שמתאים יותר מכל לנו העוסקים בספורט ומי שהזמן שלו יקר לו.

בתחום הפיננסים ושוק ההון כולנו רואים וחווים את העליות והירידות בשוק ההון, אלו ימים בהם כולנו מושפעים לטובה ולרע מתנודות שוק ההון, לכן חשוב לנו דווקא בימים אלו לנסות ו"לעשות סדר ". בימים הקרובים נעלה מספר כתבות בנושא ניהול נכון בזמן משבר פיננסי.

בהמשך נעלה בזירת הביטוח שוונג it הטבות ייחודיות ושוות במיוחד כמו למשל: קידום תור מהיר (48 שעות) לבדיקת MRI ובדיקת CT למי שנפצע בפעילות ספורט, חיבור למערכת דיגיטלית "דשבורד" אשר תאפשר לך לצפות במקום אחד בריכוז הביטוח והפיננסים שלך – ועוד הטבות מעולם הספורט.

על מנת ליהנות מכל ההטבות יש לבדוק את זירת הביטוח מדי יום ולראות אם משהו התחדש ובינתיים אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לקישור הזה, לבדוק הצעה לביטוח רכב לפני חידוש הביטוח.


תוכן שיווקי




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג