הסניף השלישי בישראל: חנות חדשה ל-GARMIN בקריון

הרשת משיקה סניף שלישי, וראשון בצפון, המצטרף לסניפים בנמל תל אביב ובראשון לציון. בחנות ניתן למצוא את כל מוצרי החברה, החל משעוני ספורט חכמים, דרך צמידי כושר, אביזרים לאופניים ועד לטריינרים (בשיתוף רונלייט)
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
החנות החדשה של GARMIN בקריון | צילום: GARMIN

חנות חדשה ל- GARMIN נפתחה החודש במתחם הקריון קריית ביאליק ותשמש בית צפוני לקהילת הספורטאים וחובבי אורח החיים הבריא בכל הרמות. הסניף, בנמצא בקומה החמישית של המתחם, הוא השלישי של הרשת בישראל, המצטרף לחנות בנמל תל אביב ולחנות בראשון לציון.

לכתבות נוספות בנושא:
מרכב ליווי ועד לרדאר ופנס: טיפים חשובים לרכיבה בטוחה בכביש
סקירה: השעון החכם Venu3 של GARMIN

החנויות מציעות למבקרים חווית שירות, התנסות (יש מגוון רחב של דגמים בתצוגה שאפשר למדוד ולנסות) ורכישה ייחודית, עבור כל מוצרי החברה, החל משעוני ספורט חכמים, דרך צמידי כושר, אביזרים לאופניים ועד לטריינרים מבית TACX (אביזרים לאופניים וטאקס יש כעת רק בחנויות ראשון ובנמל).

תצוגת השעונים בחנות החדשה בקריון | צילום: GARMIN

בין המוצרים תמצאו מגוון רחב של שעוני ספורט חכמים, כ-70 דגמים וצבעים מהסדרות המובילות של המותג -FORERUNNE, VENU, FENIX, EPIX, VIVOMOVE, VIVOACTIVE ועוד, ואפילו סדרת היוקרה MARQ.

בחנות בראשון ובחנות בנמל תל אביב ניתן ליהנות גם ממוצרים נוספים בעולמות הכושר. כלל החנויות מהוות גם נקודות שירות ומסירה, כולל ייעוץ לבחירת שעון והתקנת מפות טופוגרפיות. הרחבת רשת החנויות תאפשר ללקוחות פריסה ושירות טוב יותר, כולל אפשרות של התנסות ומדידת מגוון השעונים בנקודת המכירה.

החנות של GARMIN בראשל"צ | צילום: GARMIN

 


 

הכתבה בשיתוף רונלייט




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג