מבחן שוונג || תרמיל שתייה של Nathan מדגם VaporKrar

הבוחן שלנו רץ עם תרמיל הריצה של ניית'ן שהינו מינימליסטי, קל משקל ואוורירי, ועוצב בעזרתו של האולטראיסט רוב קראר - כל התוצאות כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל מבחני שוונג – לחצו כאן

מבחן שוונג: התרמיל שתייה נבדק ונבחן למרחק 150 ק"מ (מינימום הדרישה למבחן בשוונג עומד על 50 ק"מ)


תרמיל שתייה מדגם VaporKrar

לעוד מבחני שוונג
מבחן לנעלי ריצה של Hoka Mach
מבחן לפוד ריצה דינמי של גרמין
מבחן אוזניות Jaybird מדגם Run

אף פעם לא היה לי תיק או תרמיל ריצה ראוי. יש לי כמה תיקים קלים אבל מרוב שרוכים, אבזמים ורוכסנים אני אף פעם לא מוצא כלום. יש לי שלוקר של נורת׳ פייס שמאז לידתו כבר המציאו את גוגל ואני לא מסוגל להיפרד ממנו. כשאני רץ בהרים, או באזורים בלי בירזיות או מים זמינים הוא חלק בלתי נפרד מגבי הכפוף. אבל תיק ריצה כזה שאפשר לשים בו מעיל רוח מתקפל, או חולצה ארוכה במעבר מריצה היום לריצת הלילה. או מקום למפתחות, ג׳לים, כסף קטן, תמרים, ועוד 12 אובססיות אף פעם לא היה לי. לכן, בדרך כלל אני רץ עם פאוצ׳ים, שקיות, כיסים נפוחים ומה לא. במרתון וינה לפני כמה שנים רצתי עם חמישה פאוצ׳ים עבורי ועבור הרצה שליוויתי. בקיצור ״לאוטובוס נכנסת גברת עם סלים״.

פתאום הגיע זה. תיק השתייה של Nathan (נייתן). בדרך כלל המוצרים שלהם הם האיכותיים ביותר וגם היקרים ביותר. גם התיק הזה עונה לאיפיונים האלה. הוא לא נועד לרצי חמישה קילומטר בשבת אחרי הצהרים, וגם לא למתמודדי תחרויות רוויות בבקבוקים ומשקאות איזוטוניים על חשבון המארגנים. זהו אפוד קל לרצי שטח שעוצב בשיתוף פעולה עם רוב קראר. אחד מרצי האולטרה המוכשרים והמשפעים בעולם (בקטנה, לפני שהוא נכנס לעולם המרתונים הוא עשה 2:25 בבוסטון). וגם נקרא על שמו.

אפוד אפור מעוצב, עם מחזירי אור במקומות הנכונים שיושב על החלק העליון של בית החזה. השק העיקר נמצא בין השכמות. על פי הפרסומים אפשר להכניס פנימה לכיס הגדול שלפוחית מים של ליטר וחצי אבל היא לא הגיעה עם האפוד ולכן לא בדקתי. מקדימה יש כמה וכמה כיסי אחסון המספיקים להמוני ג׳לים וחטיפים, וגדולים מספיק אפילו לבלוק שלי שקוראים לו אייפון 7 פלוס. יש רצועות אורכיות ורוחביות ובהתאמה קלה זה אכן יושב. מקדימה יש אפשרות לשאת שני בקבוקי מים רכים (כ-300 מ״ל, כל אחד) עם קשיות זקורות, כך שהשתייה לא מצריכה שום מנהלות, רצים ושותים. גם אחרי הרבה אבק, ובוץ, כביסת יד פשוטה מחזירה את העטרה ליושנה.

רצתי איתו בהרים שליד הבית, על חוף הים המהביל בתורכיה, רכבתי על אופניים בשטח ובמסלולים המיועדים והנה תוצאות המבחן שערכתי לתרמיל:

1. ההתאמה של האפוד לגוף מושלמת. הוא לא זז, לא מגרד ולא מקפץ

2. בחום הקיץ שלנו כשאתה רוצה להוריד את החולצה ולקלף את העור, זה די מאתגר לרוץ דווקא עם עוד שכבה.

3. בקבוקי המים יושבים היטב על החזה ולא מציקים.

4. אבל למרות שפע של סימונים על הבקבוקים הרכים המעידים על עמידות מופלאה וידידות אמת העולם והסביבה, לקח לי שבועיים כדי להתחיל לשתות מהם. באף אחת משיטות הסבתא המנוחה שלי לא הצלחתי להוציא מהפלסטיק הרך והנעים את טעם הלוואי הפלסטיקי. והדבר האחרון שבא לך ב-33 מעלות באמצע העליה האחרונה של הר איתן זה ללגום קצת פולימרים בחום הגוף.

אז מי צריך את התיק של נייתן? רצי אולטרה שמסתפקים בתכולה של 2.5 ליטר (ישנה גם גרסה גדולה של 12 ליטר), רצים שרוצים לסחוב איתם כמות של חפתים חיוניים ומיותרים ויודעים שפאוץ׳ שמנמן יצא מהאפנה בסוף שנות השמונים. רוכבי אופניים שמחפשים תחליף לחולצות המוזרות האלה, וגם רצים של יום-יום שצריכים כמה דברים להחלפה במעבר בין ריצת הרחוב למשרד. ובתכלית: מומלץ אבל לא חיוני.

מפרט טכני

הגדרת המוצר: וסט מינימליסטי, קל משקל ואוורירי לריצה. תוכנן במיוחד כדי להתאים למבנה הגוף הגברי. כולל כיסים קדמיים לאחסון בקבוק שתייה

תכולה: 4 ליטר

שקית שתייה: 1.5 ליטר

כיסים קדמיים מתאימים לבקבוקים עד: 650 מ"ל

משקל ללא בקבוקים: 181 גרם

משקל כולל בקבוקים: 295 גרם

מחיר: 739 שקל

ציון שוונג: 8 מתוך 10

לכל מבחני שוונג – לחצו כאן





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג