מבחן שוונג || אוזניות Jaybird מדגם Run

הבוחן שלנו בחן במשך 200 ק"מ של ריצה את האוזניות ללא החוטים החדשות של ג'ייברד שמאפשרות את החופש להתמקד בריצה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

תנאי המבחן: האוזניות נבחנו במהלך 200 ק"מ ריצה (מינימום הדרישה למבחן בשוונג עומד על 50 ק"מ) ובנוסף הן נבחנו בעשרות שעות של שיחות טלפוניות.


כמי שאוהב להקשיב בזמן הריצה למוזיקה ולשמוע ספרים או רדיו, חוט האוזנייה בראש רשימת האויבים הגדולים שלי מיד אחרי רוכבי אופניים חשמליים וקבוצות שרצות לרוחב השביל ולא מפנות את המסלול. ניסיתי כל שיטת סידור שתקבע אותו תוך שהיא משאירה מספיק חוט למרחב תנועה לראש. אבל תמיד בסוף החוט איכשהו יציק, ימשוך או יפיל את האזניות ואז לך תחזיר אותן בזמן הריצה. סיוט. קטגוריית ה-Truly Wireless, אזניות בלוטות' ללא כבל המחבר בין שתיהן, היא הדבר שאליו חיכה עולם הריצה. חופש מוחלט מחוטים הוא חופש להתמקד בריצה.

אוזניות בעיצוב ארגונומי ללא חוטים

ג'ייבירד היא אחת היצרניות הבולטות של אזניות בלוטות' לרצים. אני מחזיק דגמים קודמים מסדרת הפרימיום שלהם. מוצרים נוחים מאוד, אך כשמשווים את הנוחות שלהם עם הנטייה של השלט למשוך את האוזנייה לצד אחד לנוחיות של הדגם Run מבינים שעולם הריצה הולך אל החופש מכבלים.

את מבחן שוונג אני כותב לאחר כחודש של התנסות איתם ורצתי איתן יותר מ-200 ק"מ, אך השתמשתי בהן הרבה מעבר לריצה. הן הפכו לדיבורית המרכזית שלי בזמן שיחות טלפון ולאזניות הקבועות שלי להאזנה למוזיקה ולספרי שמע ולפודקאסטים. טסתי איתן לארצות הברית והספקנו ליהנות מבילוי משותף בטיסה טראנס אטלנטית. אגב, אפילו בניו יורק הן משכו תשומת לב.

עיצוב

החברה השקיעה במוצר בצורה מרשימה, מהאריזה המעוצבת והאלגנטית שעושה פרפרים בבטן כשבאים לפתוח ועד האזניות שמשתלבות לתוך המראה ולא מייצרות נוכחות מוגזמת. גם המטען או מנשא נראה מחוטב, למרות שהוא גדול מדי.

ניתן לאתר דרך היישומון את המקום האחרון בו הטלפון התחבר לאזניות

אחיזת אוזן

מדובר בעיצוב ארגונומי המחזיק את האוזנייה באוזן בצורה יציבה וחזקה יותר מאזניות בעלות עיצוב קו נקי כמו האייפון. עם זאת, התמורה לאחיזת הברזל הזו, היא שלוקח עוד שבריר שנייה להכניס את האוזנייה למקומה. אל דאגה, אחרי שבועיים כבר מתרגלים. האזניות מגיעות עם מתאמי סיליקון וסנפיר לאיבטוח האחיזה בשלושה גדלים. התחושה שלי היא שהיציבות לא באה על חשבון נוחות. קלות, נעימות ולא מורגשות.

כפתורים

בכל אוזנייה יש רק כפתור אחד. מה שמגביל את מגוון הפקודות שניתן לתת ל-Run לשתיים. זה לא מצב אידאלי וכנראה יגרום ל-Jaybird לבצע שדרוג של אמצעי השליטה בגרסאות הבאות. ניתן באמצעות האפליקציה לבחור בין שני מצבי שימוש הכפתורים. בראשון ניתן לעצור את השיר, ובמצב השני ניתן לשלוט בווליום.

אוזניית דיבור

בשימוש בדיבורית בשיחות סלולריות השמע בוקע רק באוזן ימין. זו החלטה לא ברורה מצד היצרן, במיוחד לאור העובדה שקיימות באזניות אפשרות שמע בשתי האוזניים. במהלך הבדיקה השתמשתי באזניות ככלי השיחה המרכזי שלי ביותר מ-90 אחוזים מהשיחות שניהלתי. ה-Run מסתמנות כדיבורית שיחות חזקה מאוד. הצד השני מצא את הקול שלי רם וברור ולא שמע הפרעות בצליל. פיצ'ר חזק מאוד.

הדיבורית לצורך שיחות חזקה מאוד

האפליקציה

היישומון של ג'ייבירד מאפשר להתאים את הצליל באמצעות האקוולייזר בעצמך, או לבחור ממגוון רחב ומרשים של התאמות שהחברה מציעה או שמשתמשים העלו. אפשר לבדוק את ההתאמה לסאונד וכשבוחרים בהגדרה היא יורדת לאזניות. האפליקציה מאפשרת לראות את מצב הסוללה בכל אוזנייה בנפרד באמצעות וילון ההתראות של הנייד.
בנוסף, וחשוב מאוד – ניתן לאתר דרך היישומון את המקום האחרון בו הטלפון התחבר לאזניות. יכול לסייע במקרים רבים למציאת אזניות שאבדו, מה שתורם להפחתת שיעור התקפי הלב בקרב המשתמשים.

סאונד

דבר ראשון ומעל הכל, האזניות מאפשרות לחסום בצורה יפה צלילים מבחוץ. יתרון להתמקדות בסאונד. אבל חשוב בטיחותית לשים לב, שאם הריצה במקום שמסכן אתכם, לדחוף את האוזנייה טיפה פחות עמוק ולאפשר לצלילים חיצוניים להיכנס. אפשר גם לרוץ עם אוזנייה אחת. בזמן טיסה, האיטום של האזניות היה מפנק לחלוטין, וחסך ממני את שיחות מיותרות מסביבי. הצליל עצמו איכותי, עמוק כשנדרש וחזק ברמה שלא מסכנת את השמיעה.

פיצ'רים מתקדמים

מוצרי טרולי וויירלס של יצרניות אחרות משלבות התקנים נוספים. בהם מד מהירות ומד דופק – שבהם אני לא רואה צורך באזניות המיועדות לקהל שכבר משתמש בשעון ריצה מקצועי. עם זאת, יש יצרניות ששילבו נגן מובנה עם זיכרון קטן (4 ג'יגה). במידה וניתן להשאיר את העיצוב האלגנטי, שילוב של נגן עם זיכרון פנימי הוא יתרון גדול – ואפשר להאמין שזה יקרה בדורות הבאים של המוצר. למרות הפיצ'רים הנוספים שיצרניות אחרות עטפו בהן את המוצר, ה-Run נפלא דווקא בזה שהוא מספק מוצר מדויק לריצה בלי להעמיס עליו אפשרויות שישנו את העיצוב שלו.

הסוללה והמטען

האזניות מאפשרות 12 שעות שימוש. בדקתי – וזה נכון. הסוללה הפנימית של האזניות מספיקה לארבע שעות שימוש, וההבטחה של היצרן עומדת במבחן המציאות הקשה שהעמדתי בפני המוצר. המארז-מטען (הקופסה שבהם מגיעות האוזניות) מספיק לעוד שמונה שעות. היתרון הענק – חמש דקות טעינה יכולות להספיק לכשעה שימוש. טעינה מלאה נמשכת שעתיים ומספיקה לארבע שעות של שימוש.

המארז-מטען יפה ואלגנטי, אך עם זאת גדול, במיוחד אם משווים למוצר המקביל של אייפון. לא נוח לשים אותו בכיס והוא בולט בצורה מחשידה. לכן צריך לבחור בין להכניס את המטען לתיק, או לקחת את האזניות איתך בנרתיק פלסטיק שאינו טוען.

"עם כוח גדול באה אחריות גדולה", יוצרי ספיידרמן חידשו פתגם עתיק. ואכן כדי ליהנות מכל היתרונות של אזניות טרולי וויירלס נדרשת אחריות רבה. הן קטנות, לא מחוברות לדבר ובעלות נטייה לייצר התקפי לב קטנים בכל פעם שאני לא יודע איפה השארתי אותן. בהחדרה נכונה לאוזן, הן לא אמורות ליפול – אבל הכנסה רשלנית והופ, מצאתם את עצמכם על ארבע מגששים את מסלול הריצה כמו מישהו שאיבד עדשת ראייה.

המחיר סביר בהחלט בקטגוריית הטרולי וויירלס ו-Jaybird Run נותנות תמורה ראויה מאוד למחיר, והן שדרגו מאוד את ההנאה שלי מההאזנה בזמן הריצה וגם הרבה מעבר אליה. שווה את המחיר.

מחיר: 899 שקל

טעינה: 4 שעות ניגון ועוד 8 שעות ניגון עם המארז. 5 דק' טעינה נותנות שעה אחת של ניגון

אפלקציה: קיימת אפליקציה המאפשרת שליטה על האקולייזר של האוזניות

ציון מבחן שוונג: 9.2





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג