3 ימים אחרי: נעצר חשוד בתאונת ה"פגע וברח" בה נהרג זוהר רחימה ז"ל

המשטרה הודיעה על מעצרו של חשוד בשנות ה-40 לחייו, החשוד שפגע ברוכב האופניים המוכר ביום שישי: "במסגרת החקירה הצליחו החוקרים להתחקות אחר זהות ופרטי הרכב הפוגע והנהג שהיה מעורב בתאונה ונמלט מהזירה נעצר"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זירת התאונה הקטלנית | צילום: דוברות מד"א

שלושה ימים אחרי תאונת ה"פגע וברח" בכביש 471 בסמוך למחלף גת רימון, בה נהרג רוכב האופניים זוהר רחימה ז"ל, עצרה אתמול (ראשון) משטרת ישראל אדם בשנות ה-40 לחייו מפתח תקווה בחשד למעורבות בתאונה.

לכתבות נוספות בנושא:
רוכב אופניים נהרג בתאונת פגע וברח, שני רוכבים נוספים נפצעו בכבישים
הרוכב שנהרג בתאונת הפגע וברח בפ"ת הוא זוהר רחימה ז"ל

מהמשטרה נמסר כי "מיד עם קבלת הדיווח אודות התאונה פתחו שוטרי תחנת פתח תקווה בסריקות נרחבות, ובתום הערכת מצב שקיים בזירה מפקד מרחב שרון תנ"צ נתי גור הוטלה החקירה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב שרון. בשיתוף עם בוחני התנועה במרחב ובתום פעולות חקירה מואצות עלה כי מדובר בתאונת פגע וברח במעורבות רכב מסחרי ורוכב אופניים, שכאמור קיפח את חייו".

זוהר רחימה ז"ל רוכב | צילום: פרטי

"במסגרת החקירה הצליחו החוקרים להתחקות אחר זהות ופרטי הרכב הפוגע וכן הנהג שהיה מעורב בתאונה ונמלט מהזירה והוא נעצר. החקירה נמשכת". החשוד אמור להיות מובא להארכת מעצר בהתאם לצורכי החקירה והוא עשוי לעמוד לדין עם תום החקירה.

אתמול הובא למנוחות זוהר רחימה ז"ל בבית העלמין האלטרנטיבי בקיבוץ גבעת ברנר. זוהר היה מוכר היטב בקהילת הרוכבים בישראל ונחשב לרוכב מנוסה וחזק במיוחד. מותו היכה בהלם את קהילת רוכבי האופניים ואת חבריו הקרובים. הוא הותיר אחריו אח, זיו, שני ילדים, יונתן ועמית, ובת זוג, ליאור. יהי זכרו ברוך.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג